McBitch Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ok, ja jeg tenkte noe det samme som deg. Var litt dum å kjøpte meg enda en grå Cardigan (dog ikke lik), og ser etter andre plagg som kan kombineres annet enn en hvit t-skjorte Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Pent som alltid Henrik Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Den buksa var veldig fin Henrik, hva betalte du for den og hvor? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kjøpte den på Kompanii i Arendal, måtte ut med 1399. Og takk for kommentarer Homme og Raste! Endret 2. desember 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Pent Homme! Liker deg nok litt bedre som preppy, men du klarer å kjøre litt streetstyle uten å overdrive og samtidig holde det ordentlig. Kudos! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hmm, den buksen er veldig interessant da jeg er ute etter en bukse selv. Så også på en D&G på Follestad, men den kostet 1900 kr noe som var litt stiv pris. Finner man den buksen andre steder i Oslo eller noe sånt? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Finner vel Acne på S&S, vil jeg tro. Er ikke kjent i Oslo, så jeg vet dessverre ikke mer enn det Google kan svare på. Norge skulle hatt noe som http://hittaplagget.se Genial side! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg hater bare capsen, Homme. Likte resten godt! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Må si meg enig, liker også Homme best som preppy. But as usual, pulling it off. Likte også buksen godt Henrik C. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Finner man den buksen andre steder i Oslo eller noe sånt? Ville gjette på at de har den i Acne-butikken i Grønnegata Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hate on me! Ja da får jeg vel hate litt da Liker den preppy stilen din mye bedre... Og er det sagging jeg ser på bildet? :O Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fy faen, elsker Acne buksene må jeg si. Håper jeg finner dem et eller annet sted i Oslo, bor i Ski så er ikke så langt til Oslo Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Utrolig passform på de buksene! Er utrolig fornøyd med acne jeans, har bare gode erfaringer både i henhold til kvalitet og utseende. Buksen ble kjøpt på s&s i oslo for 1100,- Hvis noen lurte... @ raste: Du finner masse acne jeans på s&s, og jeg tror kanskje de har et par igjen av den modellen jeg kjøpte, men jeg tror jeg kjøpte den siste i den fargen.. Endret 2. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fine ting, snaffle. Jeg har samme buksen selv Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan ser din ut nå? Har den blitt noe annerledes? Hadde vært kult å se et bilde Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg har dessverre ikke mulighet til å laste opp bilde, men etter nesten 6 mnds bruk uten vask har den forandret seg en del. Den sitter som et skudd Eller den gjorde det, helt til jeg la på meg 5 kilo Endret 2. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Legg ut bilde når du får muligheten da Hehe :!: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Pene kjøp snaffle Hvilke stoff er skjerfet? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 90% ull 10% silke Kjøpt på Ferner Jacobsen om noen lurte. Lenke til kommentar
floww Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 stilig skjerf snaffle, prisen var den på? har tenkt å kjøpe et silkeskjerf snart, sett rundt og må ut med ~tusenlapp for et pent et jeg har lyst på. stivt for en student :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå