Kavinsky Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Likte buksa og genseren veldig godt! Jakken gjør vel sin nytte nå når vinteren er på hell. Slipset må jeg se i et fit-pic før jeg gjør meg opp en mening. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Pasqui skjorten er også pen. Men ja, pene kjøp. Sleng ut fit-pics, da dette gir oss så mye mye mer. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jakka og buksa liker jeg, slipset er jeg veldig skeptisk til og v-neck'n er fæl. Grunnet patch Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Liker alt bortsett fra genseren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 WASD: Ser helt ok ut, bare ta snippen innenfor genseren. The Darkness: Hater jakken, resten ser bra ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser bra ut The Darkness, slipset er jeg litt skeptisk til, men vis oss gjerne noen bilder der du kombinerer det med noe annet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 WASD: Ser helt ok ut, bare ta snippen innenfor genseren. The Darkness: Hater jakken, resten ser bra ut. fkm har sagt det som må sies. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 fkm har sagt det som må sies. Nja, jeg ser ikke "fysj, fysj til alt" i innlegget. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Enig der. Var egentlig ingen av plaggene jeg likte noe særlig i innlegget desverre. Er det et slik strikke-slips forresten? Har et selv, i svart, er faen meg kul umulig å knyte for en stakkar som meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva slags knute kjører du? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Enig der. Var egentlig ingen av plaggene jeg likte noe særlig i innlegget desverre. +1 Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva slags knute kjører du? Tror det er den som heter "four in hand" ut i fra hva jeg fant av bilder på google hvert fall =p Men jeg failer generelt på å knyte slips. Har aldri lært meg det selv, alltid fått noen til å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lær deg de 3-4 vanligste knutene, du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har lenge planlagt å sette meg ned å lære meg de faktisk, men har aldri hatt ork. Får vel pent lære de en gang for alle. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Four in hand er jo den som skal være enklest å knyte. Trudde du prøvde på full windsor til strikke slips, for det kan jeg skjønne blir vanskelig. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Er nok ikke snippen som henger utenfor der, men del av beltespenna. Mobilkamera er nok ikke bra nok :/ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tror de tenker på skjortekragen din. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Four in hand er jo den som skal være enklest å knyte. Trudde du prøvde på full windsor til strikke slips, for det kan jeg skjønne blir vanskelig. Hehe, tenkte meg det Neida, jeg sliter med four in hand på både vanlige slips og på strikkeslipset mitt. Jeg får det jo egentlig til på vanlige slips da, men det blir sjelden noe pent egentlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis du sliter med four in hand på et vanlig slips er det ikke noe sjokk at du ikke får det til bra på et strikket slips! Øvelse gjør mester! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå