KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 De kostet meg 699,- på DNA i Tønsberg. Er av merket Equal 5, som jeg ikke fant noe om på nettet. Satser på at dem funker fint til den prisen da. Hang på en del lapper om diverse teknologier brukt i skoen (rask tørking, vanntetthet, varme, anti-lukt og alt mulig rart ), så da bør de jo holde mål. Er fan av litt for lange bukser selv jeg, ser ganske fett ut med mid-top/high-top sneakers. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Litt for kort jakke for min smak, men fargekombinasjonen med skjerfet var fin. Minus for bukse. Superminus for skoene til begge to. Fysj, så stygge. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke. Selvfølgelig skal den ikke være like lang i ermene som en dressjakke! Ermene på en jakke skal dekke alt man har under! Men den var 2-3 cm for lang uansett.. Men ikke hør på meg, jeg er litt for perfeksjonist:P Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S? Vet du hva prisen blir da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt for kort jakke for min smak, men fargekombinasjonen med skjerfet var fin. Minus for bukse. Men hey, det var da noe positivt fra selveste psilo thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S? Jeg vet hvertfall at de har de skoene på S&S, men tror ikke de var på 30% i helgen. FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke. Selvfølgelig skal den ikke være like lang i ermene som en dressjakke! Ermene på en jakke skal dekke alt man har under! Men den var 2-3 cm for lang uansett.. Men ikke hør på meg, jeg er litt for perfeksjonist:P Som jeg sa, ermene er litt lange - men ingen krise. Vet ikke helt hvor mye det koster å legge de opp med 2cm hos en skredder, noen aning? Fikk den til 60% ca, så er fornøyd jeg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ca 200,- ut i fra mine beregniner. Merket på jakken? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mads Nørgaard. 200,- var jo ingen upris da, takk Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S? Jeg vet hvertfall at de har de skoene på S&S, men tror ikke de var på 30% i helgen. Jo Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 30% avslag på 2999,- kan det stemme? Berre litt usikker på korleis sålen vil takle bergensvinteren. Dvs. våt is. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva er det man skal kommentere på i de siste bildene, egentlig? Er dette fitpics? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvis Espen ser sånn ut så burde han bli modell. Hvis ikke så hjelper ikke de bildene så veldig. Det er ikke rent sjeldent at et plagg ser bedre ut på en modell eller en mannekeng enn den ser ut på meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S? Vet ikke. Bestilte de fra bootsonline.com.au Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Kunne vi fått fit pics av bootsa Thrice? Jonas: Hvor kjøpte du Timberland boots? Endret 2. november 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det ligger bilder i skotråden. Jonas kjøpte skoene på Timberland butikken i Bogstadveien tror jeg. Endret 2. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det ligger bilder i skotråden. Jonas kjøpte skoene på Timberland butikken i Bogstadveien tror jeg. Liker å se de på foten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Buksen ser bra ut. Snippen innenfor, så blir det bedre. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Generell kommentar: resize bildene så det ikke tar hundre år å laste. Sistemann: pent og safe. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 The_Darkness: me like! Spesielt den greia fra Fillippa K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå