Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

De kostet meg 699,- på DNA i Tønsberg. Er av merket Equal 5, som jeg ikke fant noe om på nettet. :p Satser på at dem funker fint til den prisen da. Hang på en del lapper om diverse teknologier brukt i skoen (rask tørking, vanntetthet, varme, anti-lukt og alt mulig rart :p), så da bør de jo holde mål. Er fan av litt for lange bukser selv jeg, ser ganske fett ut med mid-top/high-top sneakers. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke.

Selvfølgelig skal den ikke være like lang i ermene som en dressjakke! Ermene på en jakke skal dekke alt man har under! Men den var 2-3 cm for lang uansett.. Men ikke hør på meg, jeg er litt for perfeksjonist:P

Lenke til kommentar
Litt for kort jakke for min smak, men fargekombinasjonen med skjerfet var fin. Minus for bukse.

Men hey, det var da noe positivt fra selveste psilo :)

thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S?

Jeg vet hvertfall at de har de skoene på S&S, men tror ikke de var på 30% i helgen.

FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke.

Selvfølgelig skal den ikke være like lang i ermene som en dressjakke! Ermene på en jakke skal dekke alt man har under! Men den var 2-3 cm for lang uansett.. Men ikke hør på meg, jeg er litt for perfeksjonist:P

Som jeg sa, ermene er litt lange - men ingen krise. Vet ikke helt hvor mye det koster å legge de opp med 2cm hos en skredder, noen aning? Fikk den til 60% ca, så er fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...