Bebeluv Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ser den. Prøvde med en annen skjorte nå, var nok litt lang ja. Takk Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Veldig billig å få en skredder til å fikse det! Betalte en drøy tusenlapp for å korte inn på ermene på 12 skjorter hos en skredder for et års tid siden. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nikkor: For mye detaljer på jakken, og passformen på chinosen så ikke noe særlig ut, så jeg likte ingen av delene noe særlig. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror jakken er kul. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jakken så grei ut, men alt for mange detaljer som Jonas. sier. Chinosene var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Buksen sitter veldig løst på han gutten. Ser egentlig ikke forskjell på de og NN07 sine når jeg har de på. Jeg synes også jakken så veldig detaljert ut på det bilde der, og likte den ikke særlig. Men når man ser den forfra og irl synes jeg den ser veldig fet ut. Likte også din fra Filippa K, men følte den ble litt for "plain" for meg. Takk for tilbakemeldinger! Endret 26. oktober 2009 av Nikkor Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jakka er i nærheten av å være kul, men litt enig med Jonas og Ari. Buksa er helt ok, men ikke så glad i beige chinos. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Liker ikke jakken så godt, buksen er sikkert grei nok. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 The_Darkness, Likte mye. Digga ikke jakka og den ene t-skjorta og skoa. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 The_Darknes: Peacoaten var forferdelig, er ikke så fan av skjorter med sånne ruter, cardiganen var grei, den blå t-trøyen var ok, buksene fine, t-trøyen med trykk var stygg, NN-buksen er fin, dressen så fin ut, skoene var stygge og D&G buksene så greie ut. Phew... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Interessant dongeribukse, det der. Litt usikker på hva tanken var med smekken. [hakk i platen]Fitpics, gjerne satt sammen som antrekk.[/hakk i platen] Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vertical^: Jævlig fete sko da. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Enig i at d&g merket bakpå ødela hele buksen. Kanskje det går ann og ta det av? Jeg spretter alltid av de logogreiene bakpå ræven på buksene mine, så det skulle gå an, med mindre det er limt på elns. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Så fin ut AnewZ. Litt lang i armene men... Endret 29. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Liker den, Anewz, men synes halsen så litt liten ut, liker dem bedre når det er litt større plass for skjerf. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg må skryte litt av Vertical, ikke bare har han kjøpt seg tøffe sko, men han har tatt gode, klare fitpics som en del av et antrekk. Så uendelig mye mer å hente av dette enn bilde av skjorte på kleshenger tatt med mobilkamera gjennom et vindu dekket av fett i et mørkerom. Med blits. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Liker den, Anewz, men synes halsen så litt liten ut, liker dem bedre når det er litt større plass for skjerf. Kan jo bare kneppe opp den øverste av knappene, så blir den litt større hvertfall FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg må skryte litt av Vertical, ikke bare har han kjøpt seg tøffe sko, men han har tatt gode, klare fitpics som en del av et antrekk. Så uendelig mye mer å hente av dette enn bilde av skjorte på kleshenger tatt med mobilkamera gjennom et vindu dekket av fett i et mørkerom. Med blits. Takk Dorian Er enig i det du sier, og det var derfor jeg tok en masse bilder der jeg hadde skoene på. Da får man et bedre helhetsinntrykk også. Istedenfor en slapp genser på en kleshenger. Anbefales også og ta bilder i et lyst rom. Tok alle bildene i stua, der sola skinner inn, så får et klart bilde uten blits. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Likte skoene, Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Bare før det videre, KongKake! Synes det trengs flere bilder her som er klarere, skarpere, og at det er fit-pics. Pris på dem? Likte også buksene forresten. Godt det er flere her som bruker litt lange bukser. Endret 29. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå