Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har den pea coaten sjølv, og er fornøgd med den. Einaste som kan vere irriterande er at den kan klø litt i nakken/halsen, men eit skjerf løyser dette problemet. Buksa er det ikkje noko å utsette på. Skoa er eg meir usikker på. Trur det er først og fremst glidelåsen som øydelegg for min del.

Lenke til kommentar

For min del trur eg at eg hadde likt dei betre om glidelåsen var bytta ut med eit stretch-materiale, jf. bootsa thrice posta tidlegare (RM Williams). Eg syns dette gir eit litt reinare utsjånad, om ein kan kalle det det. Når det er sagt har det nok ikkje så mykje å seie i praksis då denne blir rimeleg skjult av buksa. Det er og lett å henge seg opp i (små)ting når ein sitt og stirrar på eit bilete.

Lenke til kommentar
Svart glidelås hadde vel vært bedre, men jeg syns de var raffe i utgangspunktet. Antrekket totalt sett var også vellykket.

wat? En positiv kommentar fra psilocybe? :omg:

Haha, neida. :p

Det er jo ikke min feil at den gemene hop kler seg som lasaroner. Men, det virker jo som om mye av høstklærene går i mørke farger + sort, så det er jo lov å håpe at vi ser utelukkende pene kombinasjoner.

Lenke til kommentar
Så hvis jeg farger håret rosa er jeg dritkul da? Det skiller seg jo virkelig ut!

hsugh.gif

Så du mener at detaljer på plagg som gir det lille ekstra som gjør at det skiller seg ut fra mengden er negativt? Og er mye i den samme gaten som glorete hårfarger?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...