Jonas. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk Skoene er, som det står i posten, fra Timberland. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Eg har den pea coaten sjølv, og er fornøgd med den. Einaste som kan vere irriterande er at den kan klø litt i nakken/halsen, men eit skjerf løyser dette problemet. Buksa er det ikkje noko å utsette på. Skoa er eg meir usikker på. Trur det er først og fremst glidelåsen som øydelegg for min del. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Klarer ikke helt å like glidelåsen på støvlene, men ellers så det bra ut. Timberland er gode sko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg liker glidelåsen godt. Små detaljer gjør at plagg skiller seg ut i mengden. Og hvis jeg ikke tar helt feil burde det gjør det enklere å ta de på også. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Helt korrekt, thrice. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja etter å ha prøvd noen par boots rundt omkring er min mening at glidelås er et must. Tenkte på hvor du hadde kjøpt dem fra. Hvilken butikk/nettside. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 På Timberland i Hedgehaugsveien. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 For min del trur eg at eg hadde likt dei betre om glidelåsen var bytta ut med eit stretch-materiale, jf. bootsa thrice posta tidlegare (RM Williams). Eg syns dette gir eit litt reinare utsjånad, om ein kan kalle det det. Når det er sagt har det nok ikkje så mykje å seie i praksis då denne blir rimeleg skjult av buksa. Det er og lett å henge seg opp i (små)ting når ein sitt og stirrar på eit bilete. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Svart glidelås hadde vel vært bedre, men jeg syns de var raffe i utgangspunktet. Antrekket totalt sett var også vellykket. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Svart glidelås hadde vel vært bedre, men jeg syns de var raffe i utgangspunktet. Antrekket totalt sett var også vellykket. wat? En positiv kommentar fra psilocybe? Haha, neida. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Likte det jeg også, Jonas! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Svart glidelås hadde vel vært bedre, men jeg syns de var raffe i utgangspunktet. Antrekket totalt sett var også vellykket. wat? En positiv kommentar fra psilocybe? Haha, neida. Det er jo ikke min feil at den gemene hop kler seg som lasaroner. Men, det virker jo som om mye av høstklærene går i mørke farger + sort, så det er jo lov å håpe at vi ser utelukkende pene kombinasjoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mote handler om å hate, det vet da alle. Det er det samme med film, musikk, tatoveringer, mat - for å virkelig elske noe må man hate 99% av det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Svart glidelås hadde vel vært bedre, men jeg syns de var raffe i utgangspunktet. Antrekket totalt sett var også vellykket. Likte det jeg også, Jonas! Takk Tror ikke sort glidelås ville gjort så stor forskjell, og ikke til det positive. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Enig ang fargen på glidelåsen, Jonas. Som nevnt ovenfor, ting som skiller seg ut gir det lille ekstra. Hvis den hadde vært sort hadde man ikke sett den i det hele tatt. Endret 19. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så hvis jeg farger håret rosa er jeg dritkul da? Det skiller seg jo virkelig ut! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så hvis jeg farger håret rosa er jeg dritkul da? Det skiller seg jo virkelig ut! Med den tonen blir du dessverre aldri dritkul. =/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Så hvis jeg farger håret rosa er jeg dritkul da? Det skiller seg jo virkelig ut! Så du mener at detaljer på plagg som gir det lille ekstra som gjør at det skiller seg ut fra mengden er negativt? Og er mye i den samme gaten som glorete hårfarger? Endret 19. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Selvsagt mener han ikke det, les hva han skriver - han påpeker at når man skriver noe uten å være 100% spesifikk så har man lov til å strekke den påstanden så langt man bare vil. Dette er klassisk ikke-dritkul atferd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Poeng. Er litt kranglete etter nærmere 7 timer med oppgaveskriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå