WASD Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Urban, carlings, volt osv. Steder der de har Nudie altså. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Stygg bukse, Raste. D&G merket bakpå ødelegger hele buksa. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Prisen på den? Har bare på følelsen at den kostet en del, men er som en helt vanlig bukse. Samme kvalitet osv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg innså nå at jeg ikke tror jeg eier et eneste plagg med et merke på. Ingenting jeg har på meg nå har det, bortsett fra jeansen som har den skinnlappen på baksiden, men den skjules jo av beltet. Forståelig at D&G flyttet den ned, folk flest har enten t-skjorte som henger over eller belte som dekker til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Den D&G buksen var bare uber passform på og hvordan den satt, hadde aldri tenkt på å kjøpe den før jeg prøvde den, men jeg ble forelska. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig i at d&g merket bakpå ødela hele buksen. Kanskje det går ann og ta det av? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Niks, det går ikke ann å ta av. Kan heller ikke skjønne at et merke med et lite D&G merke på baklommen kan ødelegge en bukse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser man en slik logo så tenker man "herregud", det er vanskelig å unngå. Den er plassert lavere for at den ikke skal dekkes til, så det er uten tvil en "flash". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Flash er det jeg sammenligner Ed Hardy med, så ikke vet jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Buksa var fin, sett bort i fra den D&G-lappen på lomma. "Lærlappen" på jeans skal være i livet, ikke på lomma, samme hvilket merke det er snakk om, eller om det noen logo der eller ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jonas!, Du skulle si fra om statusen på de Earthkeepers bootsa fra Timberland Og sleng gjerne opp noen fit-pics. Endret 17. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hehe, det var faktisk første gangen jeg sjekket i dag Men de har dem, ja! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke så gal pris for et par skikkelige vintersko. Liker fitpic også Bare fiks et kult skjerf for å gi det et blikkfang. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk I know, blir litt kjedelig uten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kult antrekk, Jonas : ) Kan som nevnt over bli litt kjedelig i og med at alt er såpass mørkt, så ett skjerf tror jeg egentlig er en nødvendighet Men som sagt, utrolig stilig antrekk Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hærlig antrekk Jonas! Hvor er skoene fra? Likte dem veldig godt. Hater å kjøpe vintersko:( Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Likte det Jonas, men syns skoene ble litt for kraftige. Men det er min mening :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå