PatSharpX Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Wasd, likte ikke luen eller skjerfet. Genseren og buksen så fine ut, bortsett fra at buksen kanskje ser litt stor ut. Må si meg enig der. Jeg er egentlig ikke fan av noen luer, så håper på å se hvert fall en her i løpet av vinteren som er fet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bam. Eneste jeg gidder å gå med av luer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Skeptisk til skjortene, så litt gubbete ut. Men motbevis gjerne med bilder av dem på. Den lilla funker for meg. Ser ikke helt hvordan du klarer å få slim fit Oxford's til å bli gubbette? Blå og hvit/svart striper er ikke noe jeg forbinder med gubber, men deg om det Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har han en bæsj i lua? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ser ikke noe bilde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 hm, merkeligt. Oppdaterte den uansett nå, så alt skal være på plass. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skjorten er for stor. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er uenig, men utifra bildet ser den 1størrelse for stor ut, ja Eneste er ermene som er litt store, men vet ikke om det er mulig å få sydd de inn litt? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Som bebeluv sa, skjorten ser for stor ut. Buksen så også litt rar ut i formen, som om den går voldsomt ut ved hoften og lårene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Buksen så også litt rar ut i formen, som om den går voldsomt ut ved hoften og lårene. Er ikke noe rar i formen, men det at jeg nettopp hadde hendene i lommene og står helt samlet med bena+kun det øverste viser ser det helt misformet ut Forøvrig cord bukse fra Our Legacy. Vurderer å sy inn ermene, noen som vet priser på dette? Skjorten passer akkurat i kragen, brystet osv, kysser ikke akkurat magen nederst, men det er umulig uten å sy den inn. Kan ikke gå ned til XS i slimfit skjorter uansett, det blir for trangt + mest sannsynlig for kort. Får heller ta noen nye bilder når speilrefleks er tilbake fra reperasjon! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Må si meg enig med de andre her, det ser litt stort ut?! Lenke til kommentar
MST Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 @Jonas! Hvor kjøpte du hettegenseren? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er ikke en hettegenser... Men jeg kjøpte den på Ralph Lauren i Sydney. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Liker genseren Jonas. Litt usikker på passformen AnewZ, men det kan godt hende bildet lyver. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Pen skjorte, fkm! Hvor bestillte du den fra og hva var prisen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kavinsky, kjøpte den fra luisaviaroma. Kan hende det kommer fitpic senere... Siggetheman, jakken fra JL var ikke fin. Alt for mye merklige detaljer. Er generelt ikke fan av JL... Tigerjakken var ganske pen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 siggetheman: Du betaler 1200kr for stoffet og 2500 for de små detaljene. Du kan eventuelt gå for en Ed Hardy-tskjorte under til 900kr, så er helt i mål. ^^ Det finnes en god del peacoats der ute som er i samme stil, bare stiligere. Jeg anbefaler å sjekke litt rundt, jeg hadde ikke betalt opp mot 4k uten at det var den stiligste jakken jeg noengang har sett. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er den gjennomsiktig fkm? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 @ Startfannet: Fin bukse, hvor er den kjøpt fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå