Kloever Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg er fan av mørkere bukser til sort jakke, men i andre kombinasjoner er nok alle plaggene ok. Edit: gjorde bildet større, og ble litt mindre positiv til skoene. Støtter siste kommentaren til thrice nedenfor. Endret 7. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 psylocibe, Gutten er født i 1993. Det ville bare sett dumt ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Signaturen din er uenig. Det går da an å kjøpe pene benklær uten at det trenger å være dressbukser. Ser for øvrig ikke helt det store problemet med å kle seg over gjennomsnittet pent selv om man er 15/16. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da forstår du deg ikke på 15-åringer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, det gjør jeg egentlig ikke. Halvferdige, merkelige tingester er de. Men, jeg har skjønt at man ikke skal skille seg ut, verken positivt eller negativt. Så greit, da blir det dongeri og joggebukser med strikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, det gjør jeg egentlig ikke. Halvferdige, merkelige tingester er de. Men, jeg har skjønt at man ikke skal skille seg ut, verken positivt eller negativt. Så greit, da blir det dongeri og joggebukser med strikk. Now you're getting it. Det er ingenting å tjene på å skille seg ut i den alderen eller være en fyr som prøver å være noe annet enn det som er godtatt. Man vinner kanskje den moralske seieren, men hva hjelper det uten venner?^^ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Enig med psilocybe her. Regner ikke med det er et hverdagsantrekk og da blir absolutt ikke svarte sko og svarte jeans overkill selv om han bare er 15/16 år. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Likte ikke skjerfet, jakken satt ikke så bra og skoene passet ikke inn i antrekket. Buksene var også litt lyse til å brukes med den jakken. Men for all del, det var ikke så aller verst. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Syns plaggene i selg selv var bra, digget skoene, hvor er de kjøpt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Signaturen din er uenig. Det går da an å kjøpe pene benklær uten at det trenger å være dressbukser. Ser for øvrig ikke helt det store problemet med å kle seg over gjennomsnittet pent selv om man er 15/16. Joda. Sorte jeans burde absolutt gå an, men bomullsbukser o.l. ville vært å dra det for langt. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da forstår du deg ikke på 15-åringer. I beg to differ. Idag gikk jeg med blåstripet skjorte, sort v-hals genser og noen slimme, lyse jeans. Dette skiller seg veldig ut fra hva mine kamerater går med, typisk skate/surf/snow klær, men kun i en positiv retning. Jeg blir ikke fryst ut på noen måte, og blir regnet som en av de "kule", i den grad janteloven tillater meg å si det. Kan hende det hjelper og være 1.86, og være født 5. januar da Uansett @ startfanet: Likte buksen, men ikke i det antrekket. Skoene passet verken buksen eller jakken, er også enig med skjerfet. Til Gnomiz, skoene har/hadde de på urban, sommerkolleksjon mener jeg. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 @ Startfannet: Likte antrekket meget godt! @WASD: Synes buksen og genseren så bra ut, men ble litt rotete med skjerfet og luen. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 @WASD: Likte alt utenom luen, den passet liksom ikke helt. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ang. de med luen, den måtte være der av praktiske årsaker. Er syk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Merket på buksen? Den ser litt for lang ut. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 NN. 07, passer egentlig, fant bare ikke beltet til morgenen idag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker at ingen tør å poste et bilde med hånden i lommen lenger. Mission: Accomplished. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Neste nå er ingen speil-bilder med blits. Sistemann: går helt fint å ta bilde uten lue, selv om du gikk med lue Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Takk for kritikk folket! Ser folk fort stiller spørsmål om alder/antrekk, og ja, jeg er skeptisk selv. Ellers er jeg enig i at buksene er for lyse på bildet. Dro for hardt i brightnessen for å få frem litt detaljer i jakka som ellers så ut som en sort firkant. Skoene er heller ingen perfect match, gamle, slitte og blå som de er. Edit: Og hva dette med å skille seg gjelder er det ikke noe problem. Folk har sett seg lei av en hel førsteklasse med knallfarga chinos, strikk og oversize tee. Endret 8. oktober 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Wasd, likte ikke luen eller skjerfet. Genseren og buksen så fine ut, bortsett fra at buksen kanskje ser litt stor ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå