Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det gjør jeg egentlig ikke. Halvferdige, merkelige tingester er de. Men, jeg har skjønt at man ikke skal skille seg ut, verken positivt eller negativt. Så greit, da blir det dongeri og joggebukser med strikk.

Now you're getting it. Det er ingenting å tjene på å skille seg ut i den alderen eller være en fyr som prøver å være noe annet enn det som er godtatt. Man vinner kanskje den moralske seieren, men hva hjelper det uten venner?^^

Lenke til kommentar
Signaturen din er uenig. :)

Det går da an å kjøpe pene benklær uten at det trenger å være dressbukser. Ser for øvrig ikke helt det store problemet med å kle seg over gjennomsnittet pent selv om man er 15/16.

Joda. Sorte jeans burde absolutt gå an, men bomullsbukser o.l. ville vært å dra det for langt.

Lenke til kommentar
Da forstår du deg ikke på 15-åringer.

I beg to differ. Idag gikk jeg med blåstripet skjorte, sort v-hals genser og noen slimme, lyse jeans. Dette skiller seg veldig ut fra hva mine kamerater går med, typisk skate/surf/snow klær, men kun i en positiv retning. Jeg blir ikke fryst ut på noen måte, og blir regnet som en av de "kule", i den grad janteloven tillater meg å si det.

Kan hende det hjelper og være 1.86, og være født 5. januar da ;)

Uansett @ startfanet:

Likte buksen, men ikke i det antrekket. Skoene passet verken buksen eller jakken, er også enig med skjerfet.

Til Gnomiz, skoene har/hadde de på urban, sommerkolleksjon mener jeg.

Lenke til kommentar

Takk for kritikk folket!

Ser folk fort stiller spørsmål om alder/antrekk, og ja, jeg er skeptisk selv.

Ellers er jeg enig i at buksene er for lyse på bildet. Dro for hardt i brightnessen for å få frem litt detaljer i jakka som ellers så ut som en sort firkant.

Skoene er heller ingen perfect match, gamle, slitte og blå som de er.

Edit:

Og hva dette med å skille seg gjelder er det ikke noe problem. Folk har sett seg lei av en hel førsteklasse med knallfarga chinos, strikk og oversize tee.

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...