Xtra Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du føler det blir litt "unødvendig"? Det er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt. 999 av 1000 dresser er sydd for å ha den nederste knappen åpen, og vil følgelig passe bedre om den brukes slik. Går man med den nederste knappen kneppet ender man så og si uansett opp med å se ut som en bonde fra toten som bare bruker dressen til jul og 17. mai, og derfor ikke har anelse om hvordan den skal brukes. Vi kommer ikke noe videre i den diskusjonen her, men å påstå at man ser ut som en bonde fra toten er litt drøyt. Som sagt, og jeg sier igjen: Det ser nødvendigvis ikke så fælt ut som du vil ha det til å gjøre som jeg foreslår. Men som nevnt tidligere så er det nok ikke mye vits i å fortsette diskusjonen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tviler på det er noen krise å kneppe nederste knappen. Fåtallet er så pirkete at de gidder bry seg. Hadde en random dude kommentert noe slikt personlig til meg hadde jeg stått som et spørsmålstegn. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sier en del om dine omgangskretser. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sier absolutt ikke noe om hans omgangskretser. At du faktisk presterer å skrive noe så bak mål gjør at jeg virkelig lurer på hva du har mellom ørene. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tullball Selvfølgelig sier det noen om omgangskretsen hans når ingen ville pirket på det. Jeg vet at om jeg hadde gått slik, så hadde det blitt kommentert rimelig fort. Endret 6. oktober 2009 av snaffle Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sier en del om dine omgangskretser. Jeg klarer meg fint med min omgangskrets. Har ikke noe behov for å være besatt av klær og mote. Jeg kan av og til kle meg katastrofalt, jeg har mange venner, jeg har dame, jeg klarer meg utmerket. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Han nevner vel strengt talt aldri omgangskretsen sin, men at fåtallet generelt sett ikke ville brydd seg om det. Endret 6. oktober 2009 av Ingaren Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå kan det tenkes at personen vi snakker om ikke er av typen som går i dress ofte, selv om han kan være av finere ætt. Uansett er det å trekke slike konklusjoner basert på en knapp skivebom. Om du er uenig ser jeg gjerne at du greier ut om dette. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Selvfølgelig klarer du deg fint. Har ikke sagt at du omgås dårligere mennesker. Så "ikke trekk slike konklusjoner", Bliv1n. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og på hvilken måte fortelle det noe om hans omgangskretser? At de ikke bryr seg om en knapp er kneppet igjen eller ikke? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tullball Selvfølgelig sier det noen om omgangskretsen hans når ingen ville pirket på det. Jeg vet at om jeg hadde gått slik, så hadde det blitt kommentert rimelig fort. Det sier at de han er med ikke bryr seg om hvordan andre folk går kledd i dressen sin Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fine kjøp AnewZ, selv om jeg ikke er så fan av lilla. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fine plagg det der AnewZ, er de skjortene slimfit? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 AnewZ, Jeg liker det. Og fit-pics er alltid hyggelig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fine plagg det der AnewZ, er de skjortene slimfit? Ja, det er de. Thrice: Reiser opp på hytta nå, men skal slenge ut bilder når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Høres ut som en god plan Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Likte det! Kan si meg enig i at den lilla var litt spesiell, men du fikser det nok Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skeptisk til skjortene, så litt gubbete ut. Men motbevis gjerne med bilder av dem på. Den lilla funker for meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Startfanet, Ser greit ut det. En trenchcoat er en klassisk regnjakke, så der bommet du litt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kritikk skal du få. Fin på toppen, bukse og sko var jeg ingen fan av. Mørk grå/sort penbukse og sorte sko, så blir det 2. boller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå