Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er ingen automatikk i det. Hvem er det som har bestemt det mener du? For all del, gå med det du vill. Hvite bukser om vinteren mener jeg er fy fy. Kanskje en grunn til at butikkene ikke selger hvite bukser om på denne tiden? Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Takk mesha! sharing is caring! Masse kjærlighet tilbake til deg!<3 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Mesha: Hvilke jeans brukte du? Imo ville antrekket vært fetere uten den hersens track-topen din:P Lenke til kommentar
mesha Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mesha:Hvilke jeans brukte du? Imo ville antrekket vært fetere uten den hersens track-topen din:P Baggy Levis jeans. Kjøpt på JC Vet ikke om det sier deg noe særlig, men jeg antar du vet hvilke type busker jeg snakker om. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Noen som vet hvor man får tak i tilsvarende genser som floww har? Tenkte på denne: Endret 9. november 2008 av marvol Lenke til kommentar
floww Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 det er en cardigan i ull fra filippa k, jeg kjøpte den på Individ i sverige du får sikkert maken på andre butikker som selger filippa k, eller på nettet. revolveclothing.com var der jeg tok bildet fra iaff ellers så finnes det mange fine knit cardigans i andre modeller/merker og Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ok, takk Har lyst på en litt mer preppy stil, og synes ull-cardigan er veldig pent Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 mesha: Fet tee Demantios: Harry Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har ikke folk enda slutta å kjøpe sånn "sjakk" mønstrete gensere, huff.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kjøpte meg en skjorte på Follestad nå i uka som jeg skal få til julegave av mamma. Den er ganske så lik som Homme sin om ikke det er den samme. Jeg har bare svarte striper i min. Kostet akkurat det samme også, 1299. Husker dessverre ikke merket. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Som den lyseblå?`Pasquie? Tror de fører det på Follestad og. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jepp, Pasquie. Tror det er den, men jeg har bare svarte knapper og svarte striper innenfor Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Gratulerer Absolutt en av mine favoritter innen skjorter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe, må vente til jul før jeg får den. Men når jeg prøvde den så var den helt fantastisk. Stoffet var merkbart i god kvalitet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Likte veldig godt buksen Hva for en fin klokke er det Homme? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Veldig pent, Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Slenger meg på den. Alltid pent kledd Homme Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har ikke sett mange som behersker en så classy stil som Homme har. Nok en gang, pent antrekk! Savner likevel noen bilder i helfigur. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har faktisk ikke stort nok speilo hjemme til helfigur, men skal se om jeg kan få tatt noen bilder på jobben ettervært Bebeluv: Klokken på bildet er fra Fossil, den er desverre kastet nå, men var veldig pen før, og ikke minst billige (kanskje derfor den ikke holdt lenge men..). Endret 30. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Stakan: Personlig synes jeg den cardiganen er for casual til skjorte og slips, men ville ihvertfall gått for et enkelt tynt sort slips og lys skjorte (må være lysere enn cardiganen, så blir som regel hvit). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå