Nymph Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg likte den. Og håret! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 "one of the 27 similarities between women and fish is they are both attracted to shiny things" Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Synes ikke den var så verst, men veldig avhengig av anledning (hva slags bursdagsfest, ut på byen?) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 "one of the 27 similarities between women and fish is they are both attracted to shiny things" haha barney quotes ftw! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Litt over the top Camillaen... Ble litt Las Vegas show girl over det... Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) ... Endret 26. februar 2010 av camillaen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Du vet, her på denne delen av forumet liker vi ikke noe. Veldig hyggelig med litt variasjon i kjønn i denne tråden, forresten. Håper du bidrar mer. Burde fått med skoene dine også. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg likte den camillaen, men jeg syntes likevel det ble litt for ensformig. Tipper det hjalp med en sort jakke over, ja. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du vet, her på denne delen av forumet liker vi ikke noe. Veldig hyggelig med litt variasjon i kjønn i denne tråden, forresten. Damn, du tok ordene rett ut av munnen min(eller tastaturet mitt om du vil...) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du vet, her på denne delen av forumet liker vi ikke noe. Nei, la oss heller late som om vi liker alt, så slipper vi alle de fryktelig slemme kommentarene der folk sier hva de faktisk mener. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 camillaen, Jeg likte det, tror jeg. Fine støvletter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Cammilaen, jeg likte kjolen og vesken hver for seg, men det passet liksom ikke så godt sammen. Støvlettene syns jeg ikke var så fine, men det var litt vanskelig å se siden du ikke hadde dem på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er det sånn at hvis jeg hater plagget så er det noe galt med plagget, men hvis jeg "hater på" plagget så er det noe galt med meg? Da er jeg en "hater"? =D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) haha wtf? hvis du siktet til det jeg skrev tenkte jeg i de baner at ca alle hodeplagg har blitt slaktet. Men utifra din siste setning tolker jeg at det betyr stryk når det kommer til det jeg postet :O Endret 23. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg reagerte bare på formuleringen "hate på". Men nei, jeg likte ikke hodeplagget noe særlig. Jeg liker stilen på antrekket though. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ah, jeg antar formuleringen skyldes en påvirkning av norsk hip-hop fra bygde strøkene(jeg er fan). Hyggelig at du liker antrekket Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Antrekket så greit ut! Men kan tenkes at kameraet har en selvutløser, så at du ikke har speil er ingen gyldig unnskyldning Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hehe joda, det har selvutløser. Men det var så evig mas uten en tripod. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Likte ikke hodeplagget, men jakken så bra ut. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Likte ikke hodeplagget, resten så greit ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå