hansjqrg1 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har fått fikset så den sitter bedre nå btw Kan laste opp bilde etterpå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Aha. Ta gjerne et bilde hvis du har fått gjort noe med ermene osv Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 @KongKake; Buksene var veldig grei, men kunne du ikke vurdert å ha litt lavere, evt litt mindre, sko ? De fikk bena dine til å se korte og tykke ut.. 0o Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Likte skoene Espennt. Kanskje litt utaktisk å kjøpe om høsten dog? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mtp. vintersko, hva bruker man? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Espennt: Jeg forlanger bilder! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kule sko, men hvitt nå på høsten synes jeg er et litt dumt valg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Mtp. vintersko, hva bruker man? Det kommer jo helt an på klesstil, bosted + en hel del andre ting... Jeg kommer selv til å bruke Royal Republiq'ene mine i vinter selv om det ikke er antydning til såle med grep på dem... Btw: hansjqrg1: Sitter den nudie-buksen din ok? Er på jakt etter skinny eller slimfit bukser om dagen... Endret 16. september 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Var det ikke nudie som hadde farlige stoffer i jeansene sine da? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Whaat? Har da ikke merket noe som helst i de buksene jeg har fra Nudie... Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Mtp. vintersko, hva bruker man? Det kommer jo helt an på klesstil, bosted + en hel del andre ting... Jeg kommer selv til å bruke Royal Republiq'ene mine i vinter selv om det ikke er antydning til såle med grep på dem... Btw: hansjqrg1: Sitter den nudie-buksen din ok? Er på jakt etter skinny eller slimfit bukser om dagen... Bergen, klesstil? Kjører som oftest cardigan, chinos, jeans (Ikke baggy-style) Mainstream? -.- Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Whaat? Har da ikke merket noe som helst i de buksene jeg har fra Nudie... Fra motetråden: http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/k...ticle786465.eceTenkte jeg kunne dele linken dersom noen hadde buksene. Skjønte ikke om det var snakk om alle jeansmodellene til merkene, eller bare de nevnte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Cardigan rettet deg fra å være mainstream. Hva jakke osv? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nymph: ingen fan av toppen, resten så bra ut. Pene ben. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hot Nymph. Hvorre, ja de sitter fint det er ikke denne modellen som har "FARLIGE STOFFER" i seg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vet, den er litt kjedelig. Men vi skulle bare en liten tur ut, og siden skjørtet var rykende fersk måtte jeg ta det jeg hadde tilgjengelig hehe. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nymph: likte ikke noe av det, i hvert fall ikke kombinasjonen. Mulig det kunne sett bedre ut i andre kombinasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå