Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hehe, smaken er som baken! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Synes det blir for ensformig. Og det ser rart ut. Og Slip-ons er vel ikke et kjøp jeg ville gjort nå som det er høst. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) EDIT: Tenkte feil Endret 9. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Synes det blir for ensformig. Og det ser rart ut. Og Slip-ons er vel ikke et kjøp jeg ville gjort nå som det er høst. Jeg har noen hvite nike, har ikke de her akkurat nå, men. Hvite (Litt store?) nike-sko.. Hva heter de? Kjøpt på Tennis for 1300kr. De jeg bruker til vanlig. Endret 9. september 2009 av Meloner Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 @Jonas!:Så du fikk ikke med deg at det faktisk er samme sko jeg kjøpte noen uker tidligere? Som faktisk er Blazer Mid. De er da ikke Mid de der... Det er Blazer SB. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Ja. Tror du har Blazer SB (Skateboard) Kongkake. Men liker de Blazerene dine bedre uansett. Endret 9. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 bebeluv den genseren der sitter dårlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) @Jonas!:Så du fikk ikke med deg at det faktisk er samme sko jeg kjøpte noen uker tidligere? Som faktisk er Blazer Mid. De er da ikke Mid de der... Det er Blazer SB. Okei, okei. Tenkte feil. Legger meg flat. @Vertical^: Ja, er enig der, synes at SB ser bedre ut enn Mid. Endret 9. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 bebeluv den genseren der sitter dårlig. Jeg synes den sitter knall, en av de beste v-halsene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) bebeluv den genseren der sitter dårlig. Joa, siden det ikke er individuelt. Ellers såg mye av det siste her greit ut. Endret 9. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Greie sko, men litt for grove for meg... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Thrice, post noen antrekk med de da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Skal se om jeg får tatt et bilde neste gang det regner. Gidder ikke skifte for å poste antrekk. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ett spørsmål, skal du ha på de lappene, eller skal de av? Liker dem fortsatt veldig godt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De skal visst være på. Er vel ment å gi et særpreg for å skille de ut fra alle de andre chelsea bootsene. Takk, forresten Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Ah, da så. Synes det så litt merkelig ut med den foran, den bak ville jeg ha beholdt Masse aktivitet nå Men få antrekk Kan se om jeg får postet et snart. Han siste: Likte dem ikke. Endret 9. september 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 bebeluv den genseren der sitter dårlig. Jeg synes den sitter knall, en av de beste v-halsene jeg har prøvd. Ok, da er det enten ikke den modellen jeg tror det er, eller så er du feit. Satser på sistnevnte. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fæle jeans, beklager. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Indeed, litt for sølvaktig, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå