Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Det vil jeg ikke akkurat si Dorian. Som flere har nevnt er det en ganske veletablert regel at slipset skal være mørkere enn skjorten. Det er heller ikke et pent slips. Da ødelegger det rett og slett hele antrekket.

Selvfølgelig kan jeg bare uttale meg fra mitt eget ståsted, men jeg tror vel man kunne vist bildet til hvem som helst som kan litt om klær, og de fleste ville vært enig i at det ikke er pent.

Vil du se godt kombinerte antrekk av litt penere art kan jeg tipse deg om tråden "what are you wearing today", på styleforum.com. Sammenlign antrekket til McBitch med de peneste du finner der, og se om du fortsatt syns det er så fint.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er heller ikke et pent slips. Da ødelegger det rett og slett hele antrekket.

Nettopp, det er for tykt. Om jeg ikke tar helt feil her nå, så er vel dette en Windsor, og da er ofte knuten litt stor i forhold til resten av slipset, men slipset her er alt for tykt så det ser ut som en lite pen strek.

Lenke til kommentar

4xZg38YX0npbkk3krjg2zwbdo1_400.png

Når man først har i bakhodet at slipset skal være mørkere enn skjorten så ser man unntak overalt. ^^

fkm: Jeg har sett mye verre enn det McBitch har på seg i tråden, det er derfor jeg forsvarte ham nå - det virket som folk hoppet på antrekket her med utsagn jeg ikke kunne si meg enig i.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
JulianMcMahon.jpg

00006f.jpg

Disse to var de jeg synes var ganske bra, nederste finere enn det over.

Det siste bildet du postet Dorian så synes jeg ikke det hvite slipset så veldig bra ut (uavhengig av knuten).

Det bildet fra McBitch var et prakteksempel på hvordan man IKKE gjør det :p

Som sagt, det er noen untak, men de er få...

Endret av multisync
Lenke til kommentar

JulianMcMahon.jpg

00006f.jpg

84807649_10.jpg

AdrianBrodyFrancoOriglia.jpg

chris-brown-black-suit.jpg

Nr.1 så veldig stilig ut, ikke umulig at jeg kopierer den. Det andre bildet lever på at modellen er rimelig handsome, og lysforholdene...

Resten av bildene, alle med hvite/lysegrå slips, skremte meg enda mer vekk fra å kjøpe lignende slips. Husk å trekke fra at bildene er av 'kule' kjendiser og blir tatt av profesjonelle fotografer mentalt.

Lenke til kommentar
Altså. Ærlig talt. Skal vi trekke frem frisyren også? Poenget var selvfølgelig fargekombinasjonen, ikke slipsknuten. Jeg prøver bare å motbevise utsagnet om at slipset skal være mørkere enn skjorten. Jeg kan fortsette å poste eksempler hvis det ønskes. ^^

Ingen har sagt at det SKAL være sånn. Men det ser best ut i de fleste tilfeller. Som jeg sa tidligere, forskjellen ligger i om man vet hvordan man skal få det til å se bra ut eller ikke. De aller fleste failer ganske hardt når de prøver på hvitt slips/sort skjorte komboen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...