Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg foretrekker hvertfall slipset mørkere enn skjorten. Det finnes selvfølgelig unntak.

Det er litt vanskelig å ha et slips som er mørkere enn skjorten, når skjorten er sort;)

Men er enig med de andre her, slipset var ikke pent, og det var litt dansebandfeeling pga fargekomboen! Er heller ikke fan av å kun bruke vest.

Lenke til kommentar

Tommelfingerregler er fine for folk som ikke er så flinke til å kle seg. Folk som er gode til å kle seg er derimot ofte også flinke til å bryte tommelfingerregler og få det til å se bra ut, jfr. de fleste bildene du postet Dorian (Chris Brown og den nederste gjengen var ikke akkurat stilige).

Endret av fkm
Lenke til kommentar

The Hives kler seg som danseband, bare bedre.

hives%202004%2003.jpg

hives1_370930a.jpg

De bryter uten tvil tommelfingerregelen. De kler også av søstrene våre.

edit: McBitch: Vi er kanskje moteinteresserte, men vi må jo innrømme at det ikke er den samme moten som resten her inne er fan av. Cardigans og "ekte" sneakers og røde chinos og sånt.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Sier meg enig på den. Jeg blir ikke så veldig lei meg av at jeg ikke blir godtatt av resten.

At antrekket ditt ikke ble godt mottatt har ingenting med mote å gjøre. Det var rett og slett ikke pent, uavhengig av trender og moter.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
De to nederste bildene er begge big failures, Dorian. Nummer 1 og 2 var bedre, de er godkjente.

De første bildene er uten tvil bedre eksempler, mens The Hives var mest fordi man nevnte danseband og de bevisst kler seg sånn. Jeg synes de ser stilig ut, ikke alle andre gjør det. Jeg håper vi ihvertfall har fått vist at tommelfingerregler er for folk som ikke er sikker på om det de har på seg ser bra ut.

Sier meg enig på den. Jeg blir ikke så veldig lei meg av at jeg ikke blir godtatt av resten.

At antrekket ditt ikke ble godt mottatt har ingenting med mote å gjøre. Det var rett og slett ikke pent, uavhengig av trender og moter.

Selv for å være motetråden så er dette imponerende skråsikkert og bombastisk. Ikke vanskelig når man har tråden med seg, men ingen her inne har hjemmel til å komme meg et sånt utsagn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...