ertestuing Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) floww: Veldig fin cardigan. Endret 29. oktober 2008 av ertestuing Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Skikkelig kule klokker flowww. hva heter de? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skikkelig kule klokker flowww. hva heter de? Jeg ser ikke klokkene til flowww :/ Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 mente så klart mesha;) Så hva heter de? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror det er faktisk ikke noe merke;P. Det står hvertfall ingenting på de."Retro digital rubber watch" tror jeg fant det under på Ebay! Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja det var riktig! Takk så mye! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fete klokker han karen selger. Skal kjøpe meg noen. Ser det koster 15 dollar i frakt per stykk, regner med han sendte begge klokkene samlet? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han sendte de sammen men jeg tror jeg betalte frakt for begge. Kunne sikkert bare betalt frakt for en, men jeg tenkte faktisk ikke over det. Men det er sikkert ingen problem å spør selgeren om det er mulig å betale frakt kun for en klokke. Det skal i grunnen ikke være noe problem: ) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har kjøpt to nye klokker jeg tenkte jeg skulle vise frem. Jeg vet at dette er bildetråd om klesplagg og antrekk, men jeg tenkte at tilbehør er nesten vel så viktig. Hvis det skulle absolutt være upassende bilder så slett vel;P 2 like klokker fra Ebay (svart og hvit farge) Pris: 5 dollar a piece Merke: vet ikke, men det er hvertfall retro:D Tenkte å matche den hvite klokken med min Adidas track top, har flere track tops though! Gjerne comments please: ) Må bare si at jeg digga de klokkene dine Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Spurte han og fikk svar nå, han kunne slå av 1 dollar i frakt per ekstra klokke. Wtf? Må det sendes i separate pakker? Jaja, får være litt selektiv da. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Spurte han og fikk svar nå, han kunne slå av 1 dollar i frakt per ekstra klokke. Wtf? Må det sendes i separate pakker? Jaja, får være litt selektiv da. Det går gjerne på vekta, ikke mengden pakker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg syns det var dyr frakt, når man kan få klokka til 1-3 dollar Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1 Dollar ja, må jammen meg si at han slo på stortromma. Lenke til kommentar
floww Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 freshe klokker mesha er det digg å gå i hvite bukser denne årstiden j-boy? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Henger ikke helt sammen når han velger vintersko og lyse/hvite jeans. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg synes det henger sammen Dessuten blir de faktisk ikke så fort skitne, de er hvitere på bildet enn i virkeligheten, egentlig er de mer veldig-lyseblå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Joda, men vintern er her, de lyse buksene skal vekk Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Joda, men vintern er her, de lyse buksene skal vekk Det er ingen automatikk i det. Hvem er det som har bestemt det mener du? Lenke til kommentar
floww Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Joda, men vintern er her, de lyse buksene skal vekk Det er ingen automatikk i det. Hvem er det som har bestemt det mener du? du har rett ingen som bestemmer noenting, trur bebeluv bare prøver å få fram at hvite bukser på denne tiden av året er drøyt. jeg syns forøvrig det ser latterlig ut men hvis j-boi syns det er sexy så skal han få lov å bruke hvite bukser Lenke til kommentar
mesha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Til dere som skal eventuelt kjøpe klokkene; som dere ser på enkelte bilder så viser ikke tiden, dvs man må trykke på en knapp dersom du skal sjekke klokken;P. Det er sikkert for å spare batteri! Ellers er kvaliteten på klokkene dønn solide! Endret 7. november 2008 av mesha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå