Gjest medlem-16183 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei. Den 28 opererte jeg venstre storetå for inngrodd tånegl. Operasjonen gikk bra, men de siste dagene våkner jeg med ekstrem smerte i tåen ved siden av den jeg opererte. Smerten er på en skala fra 9 til 10, 8 på sitt verste. Smerten er så ille at jeg ikke får sove uavbrutt. Smerten går bort når foten holdes på bakken, men det er vanskelg når jeg skal sove. Hva kan forårsake denne smerten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skadet nerve? Hvem vett? Jo, legen din... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva skjer med at folk tror de kan få bedre medisinke råd her inne enn hos f.eks legen sin.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 den ortoped kirurgen som jeg snakket med hadde ikke peiling på hva det kunne være, men han sa at det ikke ble operert i nærheten av nerver og nerven til den tåen jeg har vondt i er mye lengre opp. Han ba meg vente 2 dager for å se om det blir bedre og hvis det ikke blir det, skulle jeg bestille time hos fastlegen. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Og har du gjort det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Og har du gjort det? vel ja godt du nevner det. Har vært sånn i to døgn nå. Tror jeg ringer til legen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå