Xprez Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Ser ingen tråd for dette så tenkte vi kunne sette opp en egen diskusjonstråd til dette free to play mmorpg spillet som kommer ut i åpen beta nå den 24 oktober. http://raiderz.perfectworld.com/ RaiderZ er et free to play mmorpg under utvilking av MAIET entertainment, spillet blir sluppet ut i US av perfect world og i EU av gameforge. Spillet er action basert lignende Tera Online, fra det jeg jeg har fått med meg fra FAQ`en på nettsiden så er det ikke klasser eller levler for characteren men du velger et ut et tre med skills som du vil levle de første 10 levlene så etter det så kan du utvide å levle fra de treene du vil ha å skape din egen hybrid. Recommended system requirements: CPU: Intel Dual-Core 3.0 GHz VGA: GeForce 8800 RAM: 8GB HDD: 6GB OS: Windows Vista, Windows 7 Jeg likte combat systemet i Tera men ikke så mye at det var verdt en månedlig sub, så RaiderZ virker veldig interessant og er nok verdt en test når betaen starter. Endret 10. november 2012 av Xprez Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kommer selve spillet til å koste noe, eller er det helt Free2Play? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 ja det vil være free to play ikke buy to play så blir vel en form for cash shop der men aner ikke noe rundt det akkurat nå, men får håpe at det holder seg til kosmetiske ting. The cynical brit har prøvekjørt alpha versjonen litt: Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Får se hvor mye "grinding" det blir. Takler ikke sånne quester. Men er vell ikke noe nyskapende i dette spillet heller ser det ut som. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Ser for meg at det blir noe grinding ja (liker grinding jeg), om det ikke endres i løpet av betaen så kommer du til å crafte alt gear selv med drops fra mobs, noen mobs kan droppe eller du kan knekke av deler som kan bli brukt som midlertidig våpen. Er jo selvfølgelig et auction house lagt til så regner med at man kan crafte og selge gear der etter hvert. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 At man må lage itemsa selv høres jo interesant ut da. Da er det iallefall en god grunn til å grinde mobs. ^^ Kommer vell til å teste det ut. Koster jo ingenting. ^^ Er så møkklei MMOs med endløse grinding quester og ensformige quester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå