kristianstenerud Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har ett PINNACLE PCTV PRO TV-KORT . Med dette kortet har jeg tatt opp en del filmer. Problemet er bare at disse filmene tar mange GB i forhold til kanskje en vanlig film i mediplayer/div x som kanskje er på mellom 500mb --> 1 GB. Finnes det en måte jeg kan konventere opptak til vanlig Mediaplayer/divx format? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det finnes konverteringsverktøy til det meste. Hvilket format er filmene i nå? Lenke til kommentar
kristianstenerud Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Formatet: *.avi.info Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Formatet: *.avi.info Første tips: Hvis filen heter *.avi.info og er så stor, har du prøvd å ta bort ".info" delen slik at den får navnet *.avi? Andre tips: *.avi sier ingenting om hva slags codec som er brukt fordi *.avi er en kontainer og kan innholde mye forskjellig (det er bare en innpakning). Oftest forbindes det nok med DivX og XviD. Prøv å finn ut i programmet du har laget filene eller i manualen til TV-kortet hva slags format det lagrer i. Eventuelt last ned GSpot og se om det kan hjelpe deg med å finne ut av det. [Edit] Ser ut til at jeg kastet bort litt tid her, regner med at dette blir ansett som en feilposting og tråden ender vel med å bli stengt... :-? [/Edit] Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 http://www.doom9.org/software.htm Funker fint for meg, har ikke Pro, men det spiller ingen rolle i dette tilfellet. Det er at du har FM-radio, så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
kristianstenerud Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Hvilken av dem bruker du? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du som er medlem/sympatisør av egoistpartiet Frp får klare deg sjøl. Det er vel akkurat i FrPs ånd, tenker jeg. Jeg lager mine opptak i Xvid, ikke Divx. Det gir mindre filstørrelse. Lenke til kommentar
kristianstenerud Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 1.takk for hjelpen! 2. kan tenke meg du er en SV'er/SU'er som har missforstått en god del av samfunnet ja, men jaja finnes vel håp for dere taperne i samfunnet også en plass :x Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Takk for bekreftelsen. Du oppførerer deg som FrPere flest, så jeg skjønner at jeg gjorde rett med hensyn til ikke å hjelpe deg. Gidder ikke å kommentere resten av våset ditt. Lenke til kommentar
Tian Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Takk for bekreftelsen. Du oppførerer deg som FrPere flest, så jeg skjønner at jeg gjorde rett med hensyn til ikke å hjelpe deg. Gidder ikke å kommentere resten av våset ditt. Kommer det flere slike våsete innlegg av denne art her på forumet så er det en mer enn god nok grunn til å melde seg ut for godt. En administrator med vett i skallen burdte stenge denne tråden og permbanne buskmann for lang tid Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Feilpostet - passer bedre under codecs eller programvare. Dessuten har enkelte totalt sporet av her... Smikk på pung, pung i skuff til de obsternastige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg