Gå til innhold

[Løst] slitt dongeri, hettegenser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, Nepz, skatesko?

Synes egentlig skatesko blir litt, rart? Men hvorfor ikke, er jo egentlig bare å tusle innom en skosjappe og prøve forskjellig?

Johnny Knoxville går jo med dress og converse, så hvorfor ikke? :-)

Endret av nepz
Lenke til kommentar

Vet egentlig helt hvorfor jeg har motforestillinger mot de skoene, men jeg har noen tvangstanker om at dette er sko som vestkantgutter med pannebånd og brune skatesko i bukser som er i utgave skintight.

 

Jeg vet jo at både stereotypisering og bildet mitt er langt ifra virkeligheten, så svaret leses best som en sarkastisk tone basert på noen få ekstremtilfeller man har observert.

Lenke til kommentar

Vet egentlig helt hvorfor jeg har motforestillinger mot de skoene, men jeg har noen tvangstanker om at dette er sko som vestkantgutter med pannebånd og brune skatesko i bukser som er i utgave skintight.

 

Jeg vet jo at både stereotypisering og bildet mitt er langt ifra virkeligheten, så svaret leses best som en sarkastisk tone basert på noen få ekstremtilfeller man har observert.

Du er vel fan av UGGs?

Endret av nepz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke fan av noe igrunn, er mest fan av dem som tør å skille seg ut, eller tørr å ta ett standpunkt og forsvare det standpunktet.

 

Men tilbake til temaet mitt.

 

Jeg fant noe her, som ikke ser så halvgalt ut:

 

http://www.freestylextreme.com/no/FreestyleXtreme/Element/Menn/Sko/DC-Hvit-Svart-Soft-Lime-Net-Se-Sko.aspx

 

Vet du hvor dette kan kjøpes over disk, eller om det finnes noen tilsvarende utgaver av dette, siden også DC virker som om det er sånn elsk-hat forhold til, så trenger jeg ikke kjøre stilen hat helt ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...