Rusher Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Heisann! har skaffa ett Epox 8rda3+ nå,montert det og begynnt klokkinga. noen som har noen tips som funker på de? på Abit NF7 er det liksom mange tips. Så til problemet. Jeg klarer ikke og komme over 2vcore..da restarte maskina seg under load.. 12v=11,81v 5v=5,21v 3,3v=2,8v <-- den er mistenksom -12v=-6,81 <-- den er mistenksom -5v=-5,41v dette er målt med 1,9vcore og cpu klokka til 2,4ghz. cpuen er god for 2,54ghz@2,1vcore da dette er testa på ett annet hk. rammen er Geil Golden Dragon Ultra PC3500. håper på svar Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Du må nok bytt kjøling me meg kjør trippel minne kanal så verke det nok!!! Lenke til kommentar
C_f Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg klarer ikke og komme over 2vcore..da restarte maskina seg under load.. http://www.motherboardfaqs.com/article.php?31.255 Kos deg....... Hvis du tør ps. Regner med å måtte gjennom dette selv, snart. Både gruer og gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå