G27 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det har seg slik at jeg her om dagen kjøpte en PS3 kontroll (Dualshock 3) fra en fyr som la den ut på finn.no. Kontrolleren var i esken og esken var uåpnet, i tillegg er esken av skikkelig "umulig å åpne uten saks" kvalitet, så derfor har den ikke vært åpnet før. De plastikk eskene er noen jævler. Uansett, det viser seg at kontrolleren selvfølgelig har et problem med den ene analogen (L3). Typen jeg kjøpte fra hadde fått den i presang for mange måneder siden fra damen som også hadde kjøpt den fra finn, og han har derfor ikke kvittering. Han hadde fått to stykker, og den han hadde selv fungerte helt fint. Siden denne kontrolleren er helt "ny", lurer jeg på om jeg kan gå inn til en forhandler av like kontrollere (f.eks. Expert, Elkjøp osv) og få den byttet, selv om den ikke er kjøpt i samme butikk eller kjede. Tror dere det at en butikk vil være villig til det? Lenke til kommentar
darket Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 nordisk film krever en kvittering for å bytte eller la butikk bytte, så uten kvittering kommer du ikke langt med mindre en lokal butikk utøver ekstrem goodwill Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva om jeg er så sleip at jeg viser kvittering fra en annen kontroll jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Stemmer vel neppe med produktnummeret på esken til kontrolleren din? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Vel, nei, det har du rett i. Jeg har funnet ut at produktnummeret på esken er helt likt produktummeret på kontrollerne som komplett.no selger. Så da er vel sjansen stor for at kontrolleren er kjøpt der i fra. Men jeg har jo ikke bevis på at den er bestilt der, da jeg verken har kvittering eller noe. Finnes det noen som reparerer disse kontrollerne for en fornuftig penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå