X-terMinaToR Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Oki nå vil jeg vite det en gang for alle hvilken mus er best er best til FPS (first person shooter) ?? Er det Logitech MX500 eller er det Microsoft Intellimouse Explorer 3.0. Vil gjerne ha et svar, begge koster like mye..... Hvilken er din favoritt??? Lenke til kommentar
TinYTim Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har hatt mx500 i et år nå!!! Den er sinnsykt digg, men microsoft sin er ikke dum den heller!! Anbefaler mx500!! Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg liker Intellimouse 3.0, men det er fordi den sitter best i hånda mi. Tror faktisk MX500 har litt bedre presisjon en 3.0. Så jeg ville valgt den som sitter best i hånda. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det fins ikke svar, begge er bra, det er en smaksak... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 IMO så sitter kanskje MS Intelli litt bedre i hånda, men jeg har selv MX500 og vil ikke ha noe annet. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvis du skal ha svaret på hva som er verdens beste mus. Tørr jeg da spørre hvorfor MX300 fra Logitech ikke er med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå