HCJ Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Heisann! Jeg har i det siste hatt veldig lyst til å spille poker, ikke med ekte penger, bare for moro skyld. Jeg fant ut at jeg ville spille med pokerstars, fordi det virker mest serriøst. Men jeg har noen spørsmål. 1. Jeg vil IKKE spille for ordentlige penger. Er det mulig å bare spille med "play money" ? 2. Er det mulighet for at jeg får noen som helst avgift for å spille? Har ikke registrert noe annet enn mail, så det kan vel ikke skje noe? Hilsen en svært paranoid poker-spiller Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Heisann! Jeg har i det siste hatt veldig lyst til å spille poker, ikke med ekte penger, bare for moro skyld. Jeg fant ut at jeg ville spille med pokerstars, fordi det virker mest serriøst. Men jeg har noen spørsmål. 1. Jeg vil IKKE spille for ordentlige penger. Er det mulig å bare spille med "play money" ? 2. Er det mulighet for at jeg får noen som helst avgift for å spille? Har ikke registrert noe annet enn mail, så det kan vel ikke skje noe? Hilsen en svært paranoid poker-spiller Finnes vel 2 stk poker-klienter fra Pokerstars. Den ene er for ekte penger, den andre for lekepenger. Men husker ikke i farten hvem av de som er hva. Sjekk ut Pokerstars.com og Pokerstars.net. En av de er for lekepenger Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Går fint det, spilte med lekepenger både der og unibet var det vel! De tar jo ikke noe penger av deg om du ikke setter det inn på pokerkontoen din. Du får heller ikke være med på pokerkamper om du ikke har penger på konto så no worries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå