Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål helt sikkert. Men skriveren min røyk, og da tenkte jeg kjøpe en ny. Og de har jo en del rimelige slike nå, og jeg trenger en enkel rimelig skriver for bruker skriver minimalt. Men man må jo ha det.

Men bare for å få det på det rene: det er vel ikke noen rimelige slike med skanner oppå, som også kan scanne negativer?

Hører jo en del om negativ scanning nå, og det kunne vært litt greit. Men det er vel noen spesielle som man må mer opp i pris med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt bør man vurdere hvor mye printeren skal brukes, i ditt tilfelle behøver du egentlig kun en ok printer med scanner , til ca 700kr er denne et bra kjøp : Canon Pixma MG5350

Ja takker for den anbefalingen. Ser jo det står mange rimelige slike tilsalgs, så nettopp i dag en lignende Canon "alt i et" til kr 299(..!) stå masse av stablet opp i en butikk.

Vanvittig at de kan koste så lite.

Skal se på dette med skriver og kanskje spørre, men det må jo bli i kategorien for skrivere.

Men spørsmålet mitt her, var forsåvidt det jeg skrev i andre avsnitt i hovedinnlegget, Altså hvilken prisklasse man må opp i for å få en slik skanner som skanner negativer på en slik sak.

Den du nevner der har vel ikke det går jeg ut fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...