MAHARANA Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei Noen engler som kan hjelpe meg med dette: Når jeg starter PC'en, og etterhvert slår den av igjen - får jeg ikke starta den på nytt ved å trykke på av/på-knappen foran på kabinettet. Når jeg skal starte den på nytt da må jeg trykke på av/på-bryteren BAK på kabinettet to-tre ganger att og fram. Da får jeg starte pc'en på nytt. noen som vet hva som er problemet - og/eller løsningen på dette problemet??? På forhånd takk. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 eg har ikkje stor peiling på data, men kanskje någen kabler har falt ut? Lenke til kommentar
gunrunner Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg vil tro det er noe galt med power supply enheten, boksen som strømkabelen fra nettet kobles til. denne kan byttes for 300-400 kr. Mvh Gisle Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har hatt lignende problemer to ganger (vel, tre). En gang hjalp det aa resete bios'en, en annen gang var det en av hd'ene som begynte aa ta kvelden. Du kan jo sjekke hd'ene med produsentens verktoey, og ta backup av bios'en / skrive ned viktige innstillinger og saa reset'e den, eventuellt oppdatere. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det virker som dårlig kontakt eller defekt strømbryter. Skru det fra hverandre og sjekk, eller lever det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå