Laila - Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vann i lys og skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Knall flotte bilder begge to men likte spesielt godt V2 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Likte best versjon 2 da spillet lys og skyggepartier bedre kommer til sin rett i bildet en versjon 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 likte best v2 jeg også... litt mer å sette blikket på. godt jobba. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Enig med de andre her..V2 Kanskje litt for mye blåstikk ? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Knall flotte bilder begge to men likte spesielt godt V2 Takker J2 Likte best versjon 2 da spillet lys og skyggepartier bedre kommer til sin rett i bildet en versjon 1 Takker Det var V for meg som jeg hadde lyst til å jobbe videre med. V2 var lagt med for å vise stedet. Lærte igjen litt her hva andre ser Skal jobbe videre med V2 likte best v2 jeg også... litt mer å sette blikket på. godt jobba. Takker Skal jobbe litt videre med v2 Enig med de andre her..V2 Kanskje litt for mye blåstikk ? Takker! Ser blåstikket. Har bildet i raw- så kan få gjort noe med det . Fått lightroom også - men ikke testet enda. Vil prøve å fjerne blåstikk - øke det grønne - gjøre noe med lys om jeg får det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg