Tdnoz Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Plages med at skrive hastigheten på ssdn min er i det treigeste laget. Har testa med med forsjellige kabler, 0 nivå formatering. Testa mellom hk og sata3 controller. står i bios på achi. Skrivehastigheten varrierer fra test til test og er oppi 150mb/s Lese hastigheten var oppi 370mb/s på sata 3 controlleren CPU: i7 920 HK: P6T Deluxe V2 SSD: Corsair GT 120gb nyeste FW Endret 7. oktober 2012 av Tdnoz Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Husk at det er forskjell på teoretisk sekvensiell skrivehastighet og faktiske hastigheter du vil oppleve. For at tallene du oppgir skal ha noen spesiell verdi må du nevne hvordan du har utført testene. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 testa med AS-SSD, bilde ble ikke opplasta men fiksa nå Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Nå eg kjøpte SDD så trodde eg og at SDD disken skulle skrive det som stod på pakken. I mitt tilfelle Kingston 200. Laga tråd og folk skrev dette var helt normal, og eg måtte slutte å syte, (overdirvelitt) Min skriver også rundt 100mb og leser 300. Eg har spurt om hvorfor det står det på pakken da, men har aldri fått noen skikkelig svar. Her er min tråd om akkurat det samme https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1458839 Endret 11. oktober 2012 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
Switters Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 AS SSD tester med ukomprimerbare data, som din Sandforce-kontroller ikke er så glad i. Tallene på esken er best-case, og gjelder for komprimerbare data. Test med ATTO eller Anvil Storage Utilities. I sistenevnte kan du velge komprimering. Hvis du ikke har SATA 6Gb/s direkte fra chipset, vil du nok heller ikke få maks ut av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå