Frozen Viking Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei, jeg har hatt problemer med ustabilt nett fra get i en halvt år cirka og greia er at på natta og på formiddagen funker det supert (10 mbps) men etter kl 3 blir det utrolig ustabilt frem til kl 9 og det er fryktlig irriterednes når jeg snakker på skype og gamer! og når jeg slår rutern av og på så funker det 5 min igjen til det hopper ut igjen og sånn må jeg gjenta og gjøre hele tia..... jeg lurer på om det er no måte jeg kan fikse dette på uten og måtte ringe GET annsate osv.. rutern er kobla til GET boksen btw håper at det er noen erfarne folk her som kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Bruker du trådløst eller med kabel. Hvis du bruker trådløst, har du prøvd om det er tilsvarende med kabel? Hva slags ruter har du? Endret 7. oktober 2012 av Mr D Lenke til kommentar
Frozen Viking Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) har pcn kobla til en netgear extender med en kabel, og har en D-link ruter:) har prøvd tråløst også men var det samma bare at det var mye tregere Endret 7. oktober 2012 av Frozen Viking Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nå er ikke Dlink kjent for å være det beste... Spørsmålet er om problemet ligger hos deg eller Get. Beste er å koble PC rett på Getboxen istedenfor ruteren og se om det gir samme problemer. Hvis det er like ille må du ta kontakt med Get for videre feilsøking. Funker det bra på denne måten så er problemet utstyret ditt. Lenke til kommentar
Frozen Viking Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 har prøvd og koble pcn direkte til rutern men ikke get boxen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sett opp programmet pingplotter. Da kan du se hvor flaskehalsen oppstår. Lenke til kommentar
Frozen Viking Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 har finni ut at rutern var problemet. så må skaffe ny, har dere noen ambefalinger på noen bra rutere? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Asus RT-N66U har jeg og er veldig fornøyd med rekkevidde og stabilitet. Men du får RT-N56U fra ca 600.- som også er en veldig god router: http://prisguide.tek.no/sok?pg-q=asus+rt-n56&n=0 Lenke til kommentar
Frozen Viking Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 ja takk for hjelpen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå