Mazå Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Hei! Noen som vet hvordan jeg får/finner den 3D knappen i adobe photoshop CS6? Skal lage en 3D oppgave og trenger den funksjonen ganske fort. Takk på forhånd Endret 7. oktober 2012 av moooo Lenke til kommentar
arthon Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Den er øverst på meny linjen etter Filter. Eller du kan skru på 3D funksjonen >Window, der finner du 3D i rulle menyen og i >Workspace. Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Kunne ikke finne noe 3D funksjon hos meg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Siden dette haster anbefaler jeg og sjekke en av de mange tutorials som omhandler dette emne. Endret 8. oktober 2012 av Nautica Lenke til kommentar
arthon Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har du Trail versjonen? Kanskje den ikke har 3D? Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er fullversjonen jeg har. Adobe photoshop cs6. Den 3d ser jeg ikke i det hele tatt:( Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er fullversjonen jeg har. Adobe photoshop cs6. Den 3d ser jeg ikke i det hele tatt:( Da er det nok noen innstillinger som er feil. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Veit ikkje korleis det er no, men tidlegare var det to versjonar av PS, ein vanleg og ein Extended, der eg trur kun Extended-versjonen hadde 3D-greiene. Red.: Jepp, det er framleis tilfelle: http://www.adobe.com/products/photoshopfamily/buying-guide-version-comparison.html Endret 8. oktober 2012 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jepp - ingen extended - ingen 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå