crazylazyboy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 deamn, not bad.. sniffe hva da for eksempel? Er du hjemme nå? Det var vel idag? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 riktig, mamma trodde ikke på at jeg var syk, så jeg stakk "til skolen" og sykla meg en tur så kom jeg tilbake når hun hadde dratt på jobben:) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Haha.. Jeg har iløpe av de 6 siste åra 1 dag fravær. (2 år videregående, 2 år lærling og 2 år fast ansatt) Viktig med lite fravær vettu. Spesielt vist karakterene ikke er på topp (Noe mine var) Og blir det ikke pinligere å skulke skolen når det er fremvisning, da elevene skjønner at du gjør det da du ikke er der akkurat da det er fremvisning? Da ser de jo på deg som en pingle. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Stikk fingeren skikkelig godt opp i anus. Deretter slikk på den. Har du flaks drar du på deg e.coli. 3 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vet ikke. Noe surt kanskje? Sitron, salt, pepper? Er vell bare og prøve seg frem. ;p Hjortesalt er tingen. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 saltsyre kanskje..? neivel.. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 hva er badesalt? sterke sakeR? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Relativt sterke saker, ja http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10058802 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå