me1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 det har seg sånn at jeg har minimalt lyst til å dra på skolen imorgen, i og med at vi har en framføring som jeg ikke er klar til, og at døgnrytmen er snudd på hue etter en uke med høstferie. problemet er at mamma gjennomskuer meg hver gang jeg sier at jeg er syk når jeg ikke er det. så det jeg lurer på er: hvordan kan jeg pådra meg en liten forskjølelse eller noe sånt. dere vet, sånn syk så man kan være hjemme å chille. lite keen på feber eller vondt i halsen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Si at du har heftig sprutbæsj. 6 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Dra på skolen, ha framføringa og få det overstått. Om det går jævlig, hva så? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Slå av pcen. sett deg ned og øv og gå på skolen i morgen Ikke vits å prøve å lure en mor Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Få baller, og bli en MANN! Du kan like gjerne hoppe i det som å krype i det. Med den holdningen der kommer du ikke langt her i verden.. PS! Skulle du være en jente, så vent med å få deg baller til du blir gammel nok Endret 7. oktober 2012 av Patience 1 Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 få deg selv til å spy rett før du skal på skolen, helst litt ved siden av doen 2 Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 ekte menn er ikke redde for å skulke en dag i ny og ne;) dessuten går jeg i 10'ende så det er litt viktig at det går bra.. få deg selv til å spy rett før du skal på skolen, helst litt ved siden av doen hvordan? deepthroat med banan? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Er ikke så viktig at det går bra når det kun er snakk om én framføring og det er kun karakteren til jul det går utover. Uansett er det bare å facerolle seg gjennom ungdomsskolen så det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 få deg selv til å spy rett før du skal på skolen, helst litt ved siden av doen hvordan? deepthroat med banan? riktig Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hva taper du mest på? Skulke en hel dag (og mulig få dårligere karakter i alle fag), eller få litt dårligere karakter i et fag? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Går du på skolen og gjør en dårlig presentasjon får du kanskje dårligere karakterer. Skulker du får du garantert dårligere karakter (og da snakker jeg om karakter som egenskap). Karakter er fryktelig mye viktigere enn karakterer. Du har fortsatt noen timer på deg, øv på presentasjonen din. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Går du på skolen og gjør en dårlig presentasjon får du kanskje dårligere karakterer. Skulker du får du garantert dårligere karakter (og da snakker jeg om karakter som egenskap). Karakter er fryktelig mye viktigere enn karakterer. Du har fortsatt noen timer på deg, øv på presentasjonen din. hva f**n preiker du om a? karakter er viktigere en karakterer? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Hva taper du mest på? Skulke en hel dag (og mulig få dårligere karakter i alle fag), eller få litt dårligere karakter i et fag? å få litt dårligere karakter i et fag, dessuten skal jeg rappe for hele klassen og det er kleint som eff, så det er ikke bare karakteren det går utover.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Som sagt, egenskapen, ikke de du får på skolen. Nummer to, ikke nummer tre. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 å få litt dårligere karakter i et fag, dessuten skal jeg rappe for hele klassen og det er kleint som eff, så det er ikke bare karakteren det går utover.. Er det så ille, da? Hvis du driter deg loddrett ut så har du en historie til seinere Lenke til kommentar
me1 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 utdriting-historier har jeg mer enn nok av, tro meg Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Ta litt bomuld og gni det hard i øyene dine, deretter tar du å sniffer et eller anna som gjør nesen din rennende. edit: Har ikke prøvd dette selv, men har hørt mange gjør dette når de er i militære for å slippe unna ett eller annet. ^^ Endret 8. oktober 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
me1 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 deamn, not bad.. sniffe hva da for eksempel? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Vet ikke. Noe surt kanskje? Sitron, salt, pepper? Er vell bare og prøve seg frem. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå