Leif__ Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei, jeg lurer på hvordan folk får til og velge "egne" miniatyrbilde youtube filmer/klipp Jeg mener ikke de tre valgene du har når du er på rediger video, men at du laster opp et bilde fra datamaskinen. Ta et eksempel. Ridder7no på youtube har gjort dette med mange av sine videoer, jeg lurer på hvordan han får det til. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Tror det er mulig for de som er "partner". Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Du må vere partner for å kunne gjer det ja. Endret 7. oktober 2012 av JarAxe Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Du må vere partner for å kunne gjer det ja. Oki, shit au, men takk for begge svar Hvordan blir jeg partner, og hva er fordelen med det? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 fordelen med partner er cash, men du må ha en del subscribers og views Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 fordelen med partner er cash, men du må ha en del subscribers og views Oki, takk Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Aner ikke om det funker, men alternativt kan du vel legge til et random bilde i første frame på filmen din, så bruker du det som "preview bilde" om det går? =p Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Aner ikke om det funker, men alternativt kan du vel legge til et random bilde i første frame på filmen din, så bruker du det som "preview bilde" om det går? =p Kommer ikke det random bilde i selve videoen og da? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det vil mest sannsylig komme i første frame. Men siden man vanligvis ser 24 bilder i sekundet, så gjør det kanskje ikke noe ? ;p Aner ikke hvordan det vil bli.. aldri testet. Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Det vil mest sannsylig komme i første frame. Men siden man vanligvis ser 24 bilder i sekundet, så gjør det kanskje ikke noe ? ;p Aner ikke hvordan det vil bli.. aldri testet. Oki, men jeg tror jeg lar det være, videoen bli forsatt vist selv om jeg ikke får ha forhåndsbilde jeg ønsker, putt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå