Harald Gjerholm Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Morgen ved Grindvoll Stasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Godt komponert, veldig fint lys. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Mange takk. Du var så kjapp så jeg tror ikke du så hele serien da kommentaren din kom før jeg var ferdig med innleggingen. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fin serie det her Harald Tåke er litt undervurdert, men kan gi flotte lysforhold slik du viser her . Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Mange takk Terje. For meg er tåke stemninger helt maks. Det er noe dritt å gå ut men jeg elsker bare disse stemningene. Særlig når solen bryter gjennom. En halvtimes tid senere var himmelen igjen blå. Oktober syns jeg er den flotteste måneden så det er travelt her på gamlehjemmet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Liker stemningen du får fremm her. Liker hvordan du har utnyttet lyset og motlyset i tåkehavet. Stilaset mot bygningen ødelegger litt den gode stemningen, men det er jo ting vi ikke kontrolerer som fotografer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fin serie som viser stemningen en gråkald morgen! Spesielt når det er tåke, da blir det en helt egen stemnning! Likte vel best V1 her(som kanskje kunne tålt et lite kutt nede).... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Synes biletet av stasjonsbygningen er meget sjåverdig. Flott ljos og ein trollsk stemning med skodda som lurar rundt. Flott komposisjon. Bra dette! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fint komponert stemningsbilde. Liker lyset du her formidler veldig godt Eneste som er litt synd er stillasjene ved stasjonsbygningen, men det er jo ikke noe du kan lastes for. Hvis det ikke er du som driver og restaurerer ;-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Mange takk for fine kommentarer. Jeg tok noen bilder fra den andre siden også hvor stilasjene ikke sees men det blir ikke helt det samme uten motlyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg