smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sjøsiden i Molde sentrum! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Flott med all denne informasjonen Svein..i tillegg er bildet veldig bra teknisk god femmer for deg som liker karakterer . Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Veldig bra og detaljert bilde fra havnemiljø Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Flott med all denne informasjonen Svein..i tillegg er bildet veldig bra teknisk god femmer for deg som liker karakterer . Takker så mye, Terje! Setter pris på kommentarene dine... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Veldig bra og detaljert bilde fra havnemiljø Takker og bukker, Slettamann! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Flott bilete med beskrivande tekst. Mange fine detaljar ein kan dvela ved. Flotte fargar i vakkert haustljos. Karakter 4+ Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Flott bilete med beskrivande tekst. Mange fine detaljar ein kan dvela ved. Flotte fargar i vakkert haustljos. Karakter 4+ Takker, Magnar! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fin dokumentasjon av livet på kaja. Akkurat i dag var det kunn en barnefar ute med barnevognen sin. Skarp og fint bilde som er godt opplyst av den lave høstsola. Sola lyser opp både arkitektur og tereng på en fin måte. Liker teksten du har lagt med bildet. Jeg har ennå til gode å besøke Molde, men det må jeg heller få gjort noe med. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Fin dokumentasjon av livet på kaja. Akkurat i dag var det kunn en barnefar ute med barnevognen sin. :)Skarp og fint bilde som er godt opplyst av den lave høstsola. Sola lyser opp både arkitektur og tereng på en fin måte. Liker teksten du har lagt med bildet. Jeg har ennå til gode å besøke Molde, men det må jeg heller få gjort noe med. Takker, fotopoulsen! Kommer du til Molde, så håper jeg du får fint vær. Da venter det deg en alldeles praktfull natur.... Velkommen skal du være... Lenke til kommentar
John EM Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Dette blir jo bare bedre og bedre. "Fiskevegnbygget" og båten er riktig plassert i bildet, eksponeringen er bra og bildet har god dybdeskarphet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Dette blir jo bare bedre og bedre. "Fiskevegnbygget" og båten er riktig plassert i bildet, eksponeringen er bra og bildet har god dybdeskarphet. Takker så mye, John EM! Kjekt du liker bildene fra lokalmiljøet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg