toblerone23 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg trenger virkelig hjelp! Har tysk prøve i morgen. Noe av det jeg må kunne til prøven er: sein svake verb ubestemt og bestemt artikkel pronomen nominativ Jeg kan ALT unntatt nominativ! Så kan noen være så snill og fortelle meg hva en nominativ er og gjerne litt om svake verb? Lenke til kommentar
toblerone23 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ingen som kan tysk her? OMG... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Eg er jo ikkje svér på tysk sjølv, men eg trur det kanskje kan vere ein idé å sjekke litt rundt på nettet? Lenke til kommentar
toblerone23 Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 fikk 6 på prøven Eg er jo ikkje svér på tysk sjølv, men eg trur det kanskje kan vere ein idé å sjekke litt rundt på nettet? 1 Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvordan kan du alt unntatt nominativ? Nominativ er jo noe av det mest grunnleggende.. på lik linje med akkusativ. Hadde du sagt akkusativ, dativ eller genitiv kunne jeg ha forstått deg 1 Lenke til kommentar
toblerone23 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Hvordan kan du alt unntatt nominativ? Nominativ er jo noe av det mest grunnleggende.. på lik linje med akkusativ. Hadde du sagt akkusativ, dativ eller genitiv kunne jeg ha forstått deg Jeg vet det nå Jeg viste ikke hva selve nominativ betydde men jeg kan bøye verb enkelt og greit Bare det at jeg hadde fritak i norsk på ungdomskolen, vet ikke hvorfor engang.. Da jeg var på samme nivå som alle de andre norske elevene, men tror fordi jeg var tospråklig lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå