Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan koble opp vpn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg tenkte jeg skulle koble opp en link mellom hjemme.pcen og skole-pcen i tilfelle jeg glemmer og overføre hjemme. Hvordan oppretter man en vpn tilkobling mellom to pcer? Den ene er xp, veit ikke om det har noe og si ;p

Hvis meningen kun er å hente ut filer, hadde jeg heller i din situasjon gått for en type fjernstyring ala: www.logmein.com

Lenke til kommentar

Hei! Jeg tenkte jeg skulle koble opp en link mellom hjemme.pcen og skole-pcen i tilfelle jeg glemmer og overføre hjemme. Hvordan oppretter man en vpn tilkobling mellom to pcer? Den ene er xp, veit ikke om det har noe og si ;p

Hvis meningen kun er å hente ut filer, hadde jeg heller i din situasjon gått for en type fjernstyring ala: www.logmein.com

Jeg prøvde det ut, og det virket kjempe bra. Men det er noe jeg misliker med Logmein, og det er at pcen må være på. Tingen er at jeg sjeldent har på hjemme-pcen når jeg er på skolen. Derfor jeg vil ha et program/nettside som virker selv om hjemme-pcen er slått av ^^

Jeg har sett et program der man bare åpner det fra skrivebordet, og skriver inn brukernavn og passord. Og du er inne i løpet av 10 sekunder... Husker bare ikke hva det heter.

Endret av Fireath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...