Mrwax95 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Hei! Jeg har reinstallert pcen min for å rense den, trodde den ville slette alt men den lagret gamle windows i en windows old mappe, dette gjorde så programmer til hovedkortet fortsatt er installert, dette programmet brukker hundre år på å starte pcn, gikk mye raskere før... det kommer vent 20 sekunder eller trykk exit -.- OSV Men det er en annen sak, problemet er det at jeg får ikke sletta alt som er på windows old ! jeg har gått inn manuelt og sletta alt som er der så nå er det kun C:\Windows.old\Users\WaX med null filer, men det tar fortsatt 50 GB plass! -.- Could not Find this item står det, legger ved et bilde så dere kan se For den som kan fortelle meg hvordan jeg eventuelt får sletta disse hovedkortprogrammene og slette WINDOWS OLD hadde jeg blitt utrolig glad! : ) rense pcn uten og slette det du irriterer deg over mest, er ikke fett... Takk Endret 7. oktober 2012 av Mrwax95 Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Les her. Takk Takk! <3 Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Les her. ble sletta men komemr fortsatt opp 2 windowser på start og Aus GatewaY XPRESS shit som bruker 100 år, legger ved bilde Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har du reinstallert, så er det vel like grei å reinstallere påny uten win old. Sett i plata, restart pc slik at den starter fra plata, formater harddisken og legg inn clean win. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Du trenger sannsynligvis også en REN Windows-installasjon. Jeg tipper den du har er noe som fulgte med PC'en? I såfall er det sannsynlig at såkalt bloat- og crapware er innbakt i Windows uansett, slik at du ikke blir kvitt dritten. Løsningen er å kjøpe seg en fri og uavhengig Windows-plate Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Eller som nevnt i mange andre tråder: Laste ned ISO (lovlig), lage seg en DVD eller enda bedre, USB. Så installerer du korrekt versjon og taster inn DIN produktnøkkel (står som regel klistret et sted på maskina). Se Trainmans innlegg. Det følger jo allerede med en lisens når du kjøper maskinen, så trenger ikke kjøpe enda en OBS: Jeg regner med du har hentet ut alle data du ønsker å ta vare på fra partisjonen/disken du kommer til å formatere. Formateringen gjøres under installasjonen av Windows 7 og vil slette ALT som ligger på den. Se forøvrig tråden: Guide: Hvordan slette, opprette og utvide partisjoner og formatere disken under Windows 7 installasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå