CaNaBiS Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg klarer 180 ov 358 grader med bakhjulet på lett sykkelen til søskenbarnet.. (altså, spinne running før jeg tar av.. ) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 jeg klarer 180 ov 358 grader med bakhjulet på lett sykkelen til søskenbarnet.. (altså, spinne running før jeg tar av.. ) altså..driver dere bare å snurrer rundt på sykkel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 altså..driver dere bare å snurrer rundt på sykkel? Hopper litt med de også da :wink: Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 altså..driver dere bare å snurrer rundt på sykkel? Hopper litt med de også da :wink: Hehe, som litt avveksling av og til :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Og åssn sykler bruker dere?? BMX sykler? I så fall er det juks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå