merkur Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hva liker du å gjøre på fritida di? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 svarer på idiotiske tråder på hw.no's off-topic forum Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hva liker du å gjøre på fritida di? Har du fritidsproblemer siden du lager denne topicen? :?: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hjelper folk med det jeg kan om hardware. Spiller, ser film, er med venner, spiller gitar (og synger).... en fest i ny og ne er heller ikke å forrakte.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 I helgene... da jeg ikke har så fryktelig mye fritid på hverdagene. Data, film, musikk og partyparty Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ser Filmer med venner, HW, spiller, lekser og fester som regel vilt i helgene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Trener,sykler,tar PPL på Helikopter, venner(noen kvinnfolk også da..eh en da), drar på tur,jobber ofte(veldig ofte) og ja, det som er vanlig for dødelige :o Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sykler... I går klarte eg å snurre 180 grader på framhjulet for første gang (stå i ro og snurre 180grader rundt framhjulet lissom... ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hjelper søte blondiner å ta av trusa .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hjelper søte blondiner å ta av trusa .. tjihi Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hjelper søte blondiner å ta av trusa ..skal jeg hjelpe til? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Sykler... I går klarte eg å snurre 180 grader på framhjulet for første gang (stå i ro og snurre 180grader rundt framhjulet lissom... ) Klarer det jeg og Klarer både å snu meg 180 grader sidelengs og 180 grader over styret Slå den du! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Spiller data, Spiller gitar, Er sammen med venner, ser film, fester, dataparty, Spiller litt fotball. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Uenom skolen så jobber jeg, rævkjører hiace Ellers så svarer jeg på idiotiske poster som dette, ser film sammmen med venner osv Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Henger i søppel, skater og hører på Metallica Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Sykler... I går klarte eg å snurre 180 grader på framhjulet for første gang (stå i ro og snurre 180grader rundt framhjulet lissom... ) Klarer det jeg og Klarer både å snu meg 180 grader sidelengs og 180 grader over styret Slå den du! Sidelengs? Åssn sidelengs?? Og over styret, blir det som i "snurre rundt styret, mens framhjulet står planta på bakken" ?? Så er det morro å flyy når du kommer til store kuler på bratte skogsveier Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Klarer både å snu meg 180 grader sidelengs og 180 grader over styret Slå den du! Som en annen her sa: 180 grader sidelengs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Klarer både å snu meg 180 grader sidelengs og 180 grader over styret Slå den du! Som en annen her sa: 180 grader sidelengs? Det han mener er at han snur seg 180 på forhjulet og kan gjøre dette med begge hjulene. Siste nevnte er sidelengs. Heter ikke det men men. Bjaa: Jeg klarer 360 på bak og framhjulet og din såkalte sidelengs. Slå den du siden du skulle være så god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå