Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastaturet taster kun symboler ingen tall/bokstaver

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg prøver å skrive noe på pcen så får jeg kun opp symboler, det er som om jeg holder inne shift knappen og taster på tallene på toppen. Det er kun de tallene på toppen som fungerer og noen få bokstaver på toppen av hele tastaturet, men alt blir om til symboler.

jeg har sjekket mye på nett, men ingenting fungerte. Når jeg slo på on display keyboard så ser det ut som om AltGr knappen holdes inne, men den sitter ik fast eller noe.

sjekket på nett og prøvde dette:

Har holdt shift knappen i 8 sek

har trykket shift knappen 5 ganger

har trykket ctrl+alt så shift

- Ingenting av dette fungerte

men hvorfor står det på on display keyboard at AltGr holdes inne?

er det mulig å resette tastaturet? Hvordan? Kjører windows 7.

Jeg takker for all svar :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å kjør en Linux Live-cd og se om tastaturet virker der. Det kan hjelpe med å fastslå om problemet er knyttet til selve tastaturet eller WIndows.

Evt. prøv samme tastatur på en annen maskin.

fant ut at det er noe galt med windows. Koblet tastaturet på andre pcen og fungerte helt fint. Prøvde å teste andre tastaturet, fikk samme feil.

Lenke til kommentar
fant ut at det er noe galt med windows. Koblet tastaturet på andre pcen og fungerte helt fint. Prøvde å teste andre tastaturet, fikk samme feil.

Kan det være drivere til tastatur som har gått bananas?

Om du har lagt inn Logitech sin driver, fjern denne. Eller om du ikke har lagt inn noen driver, har du Logitech sin driver til dette tastaturet?

Du har vel ikke fått nor "rusk" på PC i det siste, eller noen kamerater som har lagt inn noe tullegreier for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...