Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) ............... Endret 1. november 2017 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Synes det med mur var et bra bilde. Carsten Isachsen skriver mye bra, derfor jeg gadd begynne å lese. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det her var intet mindre en glimrende, har aldri sett det fra den vinkelen før. Jeg har nok selv vært en av de med høye og tykke murer, som har blitt mer og mer revet ned etter hvert. Tror det har gjort meg mer oppmerksom på andres murer. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Fantastisk tekst. Tankene i denne teksten er slike jeg selv har mange av for tiden. Jeg stiller meg spørsmål som; hva vil jeg? hvorfor vil jeg det? hva gjør jeg for å få det jeg vil? hva er det jeg vil, men ikke gjør? hvorfor gjør jeg det ikke? hvor mye lar jeg meg styre av andre? hvilken person ønsker jeg å være for andre? hva gjør jeg for å være denne personen? osv.. Utrolig fascinerende metafor med dobbeltmuren. Det er nok fort gjort å tenke at alle andre har en mur, mens en selv er imøtekommende og åpen. Om et forhold går i feil retning er det lett å peken fingeren på alle andre enn seg selv, mens man kanskje i realiteten selv står så høyt på sin egen mur at man ikke har øye for annet enn alle andre murer. Virkelig fin tekst, glad du hadde denne i signaturen din PencilCase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå