Gå til innhold

BK: Retro: Badeliv ved Akerselva anno 1992

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig sløike bilder fra dagliglivet. Likte spesielt bena inn fra høyre, badespannet og kapsen. Skal prøve å skanne litt selv med min nye printer, mange skatter som ligger og gulner i skuffene.

Takk for respons. Dette er bare ett av vel 2000 bilder som jeg skannet for ca fem år siden. Ganske mange timer jobb til sammen, men absolutt verd "slitet". Nå har ungene, som alle begynner å bli store/voksne, bilder fra egen barndom lett tilgjengelig på sine respektive PC-er.

Lenke til kommentar

Artig med retro..20 år siden, tida flyr ! :hm:

Vært mye ved Frysjadammen rett nedenfor Teknisk Museum..en alldeles herlig dam å krepse i, men må nok vente noen år, siden de ødela hele Akerselva med et gigantisk klorutslipp ifjor (tilsvarende 240.000 flasker )

Bra teknisk kvalitet på bilde, med tanke på hva det har gjennomgått :)

Lenke til kommentar

Imponerende bra kvalitet på dette scannede bildet! :)

Artig å se! Pluss for at du også har lagt ved kameraet i V2 (det er sånn som iallefall jeg liker å se).....

Sysler med tanken om å scanne fra negativer selv (har jo drøssevis med konvolutter liggende), så ble litt "trigget" av å se et så bra resultat! ;)

PS!

Har en CanoScan D660 U , men har ikke prøv med negativer, så ser vel at dette kan være verdt et forsøk...

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...