krikkert Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Moderatormelding Innlegget er splittet ut fra en annen brukers Oktoberfestutfordring. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 "Overprosessert". Forstyrrende figur på høyresiden som såvidt synes. Ville croppet på høyresiden og kanskje litt over - og etterbehandlingen er ikke helt meg. Lenke til kommentar
{Xaviö} Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 i mine øyne er dett bilde for " Rotete" "Overprosessert". Forstyrrende figur på høyresiden som såvidt synes. Ville croppet på høyresiden og kanskje litt over - og etterbehandlingen er ikke helt meg. Beskriver egentlig veldig bra det Trondster skreiv Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg pleier ofte å eksperimentere med slike aged-photo filtere. Har lastet opp egne teksturer, slik at skrapemerkene, og flekkene blir unike, slik at det ikke ser ut som en standard plugin til Lightroom/Photoshop. Det funker ikke. Har til dags dato ikke funnet et bilde hvor sepia fungerer. Ei heller på dette bildet som du viser frem her. Jeg tror at det hadde fungert bedre i en ren sorthvit konvertering. Det er et par andre ting jeg ikke får til å fungere. Det er et åpent, fint landskap, men det har du feilet litt med å gjengi ved å plassere varden så tett innpå veibanen. Det skulle ha vært mer luft i mellom varde og vei. 2 skritt mot venstre og du hadde åpnet opp landskapet litt, samt fått med hele veibanen. Endret 26. november 2013 av Kenneth Solfjeld 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå