Hjønnevåg Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hjelp.... Dieselpumpa til min bukh dv 20 er heilt gåen... kan noken hjelpe meg med ei brukt? Trenger og eletriske stoppen på maskina da denne har valgt og takke for seg. alt av interesse. Delemotor og. Lenke til kommentar
roara Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hjelp.... Dieselpumpa til min bukh dv 20 er heilt gåen... kan noken hjelpe meg med ei brukt? Trenger og eletriske stoppen på maskina da denne har valgt og takke for seg. alt av interesse. Delemotor og. har en min bukh dv 20 med sprukket topp uten gir kasse. Lenke til kommentar
Innate Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hjelp.... Dieselpumpa til min bukh dv 20 er heilt gåen... kan noken hjelpe meg med ei brukt? Trenger og eletriske stoppen på maskina da denne har valgt og takke for seg. alt av interesse. Delemotor og. har en min bukh dv 20 med sprukket topp uten gir kasse. Hei! Jeg er interessert i å kjøpe denne motoren som har sprukket topp. Motorblokka på min gamle Bukh 20 dv har hull og får vann i olja. Hvis noen har hele motorer så er jeg også interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå