Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg vurderer å crossfire mitt 6870 kort, men jeg spiller på 1080p. Siden 1GB vram er på grensa til å holde 1080p, hvor "futureproof" er crossfire 6870? Er det verdt penga? Eller bør jeg heller spare opp og selge mitt 6870 og heller oppgradere. Kommer nok til å spille de kommende FPS titlene. Og hvor mye bør jeg gi for et brukt 6870 kort? Noen som har erfaringer med crossfire? evt med 6870! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Crossfire er ikke fremtidssikring. 1 Lenke til kommentar
kehe Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg hadde to 6870-kort i crossfire en periode og var veldig fornøyd med hvordan kortene skalerte og stabiliteten. AMD er kjappe med driveroppdateringer (I motsetning til NVIDIA ;o) og har fokusert på å forbedre crossfire-støtten de siste årene. Du får kort sagt mye gpu-kraft igjen ved å investere bare rundt kr 750,- for et brukt 6870. Kostnadseffektivt, gitt at du allerede har en PSU som kan drive to 6870 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå