mobil_jenta Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Holder på med en innlevering i makroøkonomisk balanse hvor jeg har funnet dataene jeg trenger men sliter med hvordan jeg skal fremstille dette grafisk og besvare oppgaven. Oppgaven er kort sagt: Compare savings, investment, and current account balances in China, the US, Japan, Germany, and the UK, from 2000 to 2010. Har som sagt funnet dataene og alt er greit sånn sett men sliter med hvordan jeg kan fremstille dette grafisk slik at jeg kan sammenligne best mulig uten å ha masse grafer. Oppgaven skal ikke være så veldig lang så jeg har ikke plass til en haug med grafer. Noen som er flinke på dette og kan hjelpe? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det kommer vel an på hva du vil sammenlikne. En vanlig måte er å indeksere alle startverdiene til 100, da ser man hvordan de forskjellige landene utvikler seg over tid, men ikke hvordan de er i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå