Isbilen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har funnet ut at det er digg å ha en god skvett sitronsaft i vann eller appelsinjuice. Problemet er at sitronsaft ikke er direkte billig, trolig mye fordi de fleste butikker bare har det i ganske små flasker for gamlinger som har det i teen. Er det noe sted man kan få kjøpt f.eks. en liter i slengen? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ja. Sjekk ut din lokale innvandrer- eller asiabutikk. På min lokale asiabutikk har de store flasker sitronsaft kjempebillig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Takk for tipset! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hva med fersk sitron? Kanskje dyrere? Burde smake bedre hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 "lime" lar seg også gjøre ... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 "lime" lar seg også gjøre ... Ja, men er en vesentlig forskjell på sitron og lime smak. Hva som er best får være opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 "lime" lar seg også gjøre ... Ja, men er en vesentlig forskjell på sitron og lime smak. Hva som er best får være opp til hver enkelt. Jeg tenkte at kanskje trådstarter etterhvert kunne trenge en angstfordriver i form av tequila og lime, for å få vekk usmaken av all denne sitrondrikkinga ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå