BobskyHD Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Heeei. Har hatt masse problemer med lagg, kjøpt ny pc på komplett ! bygd selv. Totalsum ble 8000kr ! jeg aner ikke hva denne laggen kommer av, men selvom jeg spiller mw3 på alt av laveste kvalitet.. altså low + 640x... så lagger det.. bildet hakker noe sykt ! Hardware: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 Gigabyte GA-990FXA-UD3, Socket-AM3+ Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB AMD FX-6100 6-Core Processor Corsair CX V2 600W PSU Corsair SSD Force Series GT 120GB 2.5" Tusen takk for svar ! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Gjelder det bare MW3, eller andre spill? Har du nyeste skjermkortdrivere og nyeste versjon av spillet? Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Gjelder det bare MW3, eller andre spill? Har du nyeste skjermkortdrivere og nyeste versjon av spillet? Har lagg på bf3 og blacklight på medium også, og minecraft lagger stort sett hele tiden ): Kom nettop en ny grafikkkort driver til korte mitt idag så har installert den hva mener du med nyeste versjon av spillet? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Sjekk temperaturene på prosessoren din, Coretemp burde fungere bra. Sitter prosessorkjøleren skikkelig på plass? Kjører noen vifter voldsomt fort? Hvilken temperatur rapporterer Catalyst Control Center at skjermkortet har på skrivebordet? Har du oppdatert Windows 100%? Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Sjekk temperaturene på prosessoren din, Coretemp burde fungere bra. Sitter prosessorkjøleren skikkelig på plass? Kjører noen vifter voldsomt fort? Hvilken temperatur rapporterer Catalyst Control Center at skjermkortet har på skrivebordet? Har du oppdatert Windows 100%? LoL, når jeg går inn på amd vision engine control center og ytelse, står det bare CPU POWER ! 1400 MHz- 3300 MHz, kommer ikke opp noe med skjermkorte?? gjorde det før, etter at jeg installerte denne :O http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1157&pid=1442&psn=&lid=1&leg=0# Graphics card driver: catalyst software suite ??? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg vet du er ivrig etter å få den nye pc'en din fikset, men du har allerede et annet tråd om samme emnet. Vennligst les retningslinjene! https://www.diskusjon.no/guidelines#2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå