Mrwax95 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei! Jeg lurer på om SSD disk har så veldig mye å si ? Har flere venner som har SSD,men de sier det ikke har så mye forskjell, så har aldri giddi å invistert en SSD, men hører også andre si at SSD kan gjøre så "SPILL" går bedre? kan jeg få bedre FPS ved å ha spillet på en SSD? og går virkelig Windows mye bedre ? Takk Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vennene dine tar i så fall feil. Det har enormt mye å si på nesten alt du gjør. Oppstart av maskinen, programmer, loading i spill, responstid i programmer og mye mer. Du vil derimot ikke få noen høyere FPS. 2 Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Vennene dine tar i så fall feil. Det har enormt mye å si på nesten alt du gjør. Oppstart av maskinen, programmer, loading i spill, responstid i programmer og mye mer. Du vil derimot ikke få noen høyere FPS. TAKK SKAL DU HA Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hvis PC-en din er sånn noenlunde kurant, men mangler SSD, burde det være øverst på handlelista. Enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det kan man også sjekke på den Windows opplevelsesindeksen. Sist gang jeg brukte en PC var for 2 år siden og da hadde jeg tradisjonell 10k RPM HD, og det var det eneste som "holdt igjen". Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 På stasjonær ja, trykker på ting så reagerer det raskere. På laptop som har 5k rpm disk så er det himmel og jord i forskjeller. Så må du huske på at den tåler støt, bråker ikke, blir ikke varm / trekker mindre strøm og ikke bare se på ytelsen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå